کد خبر: ۱۸۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 11
با توجه به بالا بودن تعداد بیماران کلیوی و حیاتی بودن درمان این بیماران از طریق دیالیز و برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این عزیزان، اتمام پروژه بخش دیالیز در اولویت برنامه های این دانشگاه قرار دارد
شفاآنلاین>سلامت> عصر شنبه نوزدهم اسفند ماه 96، جلسه بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه در دست احداث بخش دیالیز با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر گوهری و دکتر طاهری معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر فریور رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، جمعی از مدیران دانشگاه و مدیر شرکت اسپید شاهد پیمانکار این پروژه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با اشاره به اهمیت بهره برداری از بخش دیالیز، گفت: با توجه به بالا بودن تعداد بیماران کلیوی و حیاتی بودن درمان این بیماران(patients) از طریق دیالیز و برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این عزیزان، اتمام پروژه بخش دیالیز در اولویت برنامه های این دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان داشت: به امید خدا و تعامل هر چه بیشتر، این پروژه به زودی تکمیل، تجهیز و به بهره برداری برسد.

وی افزود: ما باید از طرح‌هایی که به بخش‌های خصوصی یا نیمه دولتی واگذار می شود، حمایت کنیم تا هزینه‌های مالی حوزه سلامت کاهش یابد.

همچنین دکتر شادنوش، ضمن تاکید بر تسریع راه اندازی این بخش، به بیان راهکارهای عملیاتی در راستای تسریع در تکمیل این پروژه پرداخت.

رضایی معاون بنیاد شهید کشور، ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی و حمایت دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، بیان نمود: بدون حمایت و زحمات جنابعالی بهره برداری از این امکان پذیر نبود.

دست اندرکاران این پروژه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت این پروژه، بیان داشتند: امیدواریم به زودی این بخش به بهره برداری برسد و بتوانیم با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، خدمات مطلوب(Optimal) و مناسب‌تری را به بیماران عزیز ارائه نماییم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: