کد خبر: ۱۸۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 08
شهرداری تهران 16 مرکز پرتو دارد که در این مراکز 3000 کودک کار، بدسرپرست و در معرض آسیب تحت پوشش قرار گرفتند که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، شهرداری تهران برای آنها مراسم برگزار می‌کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و جشن سال نو برای افراد بی خانمان و کارتن خواب خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، رضا قدیمی با بیان اینکه روز گذشته 1000 کودک کار و در معرض آسیب با حضور در بوستان یاس و به مناسبت هفته منابع طبیعی، درخت کاشتند، گفت: شهرداری تهران 16 مرکز پرتو دارد که در این مراکز 3000 کودک کار، بدسرپرست و در معرض آسیب تحت پوشش قرار گرفتند که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، شهرداری تهران برای آنها مراسم برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کودکان با حضور دو معاون حمل و نقل و فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در بوستان یاس درخت کاشتند، گفت: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های خاصی را برای سال نو کارتن خواب‌ها، کودکان کار و ... برنامه ریزی کرده‌اند.

قدیمی با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال افراد بی خانمان در 17 مددسرای تحت پوشش برنامه‌های خاص داریم، تصریح کرد: همچنین تعدادی از آرایشگرها با راه اندازی کمپینی در روزهای پایانی سال به مددسراها خواهند آمد تا نسبت به اصلاح موی افراد بی خانمان اقدام کنند.

وی افزود: همچنین خیرین زیادی برای افراد بی خانمان لباس آورده و حتی برای «سبزی پلو با ماهی» کارتن خواب‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

قدیمی افزود: امسال جشن چهارشنبه آخر سال و سال نو برای کارتن خواب‌ها با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: