کد خبر: ۱۸۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 08
این نوزاد که «نیل جان پرادو» نام دارد تحت مراقبت خانواده‌اش قرار دارد. اما پزشکان این شرایط را ناشی از نوعی بیماری نادر می‌دانند که باید از مغز نوزاد حذف شود تا او بتواند به زندگی عادی بازگردد
شفاآنلاین>سلامت> جراحی نفسگیر نوزاد فیلیپینی که با داشتن غده‌ای شبیه شاخ روی سرش به «بیمار تک شاخ» معروف شده بود، با اصرار خانواده‌اش متوقف شد. والدین این نوزاد معتقد بودند این شاخ نشانی از خیر و برکت است و نباید از سر فرزندشان پاک شود.

به گزارش شفاآنلاین، این نوزاد که «نیل جان پرادو» نام دارد تحت مراقبت خانواده‌اش قرار دارد. اما پزشکان این شرایط (Conditions)را ناشی از نوعی بیماری نادر می‌دانند که باید از مغز نوزاد حذف شود تا او بتواند به زندگی عادی بازگردد.

مادر ۲۰ ساله «نیل» گفت: او کودکی خاص است که از زمان تولد برکت زندگی‌مان شده است. گرچه این شاخ هر روز بزرگتر شده و شرایط سختی را برای ما وفرزندمان رقم زده است، اما نگرانیم که با برداشتن آن برکت از زندگی‌مان برود.

این زائده مغزی تا پیش از تولد نوزاد (Baby)دیده نشده بود و تنها بعد از تولدش مشخص شد. پزشکان معتقدند در صورت خارج نشدن این غده، به مغز پسرک فشار وارد شده و او هرگز نمی‌تواند زندگی عادی داشته باشد. اما خانواده‌اش بشدت مخالف این کارهستند.






نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: