کد خبر: ۱۸۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 07
از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که بیمارستان خصوصی حضرت فاطمه (س) ساوه به دلیل مشکلات و منابع مالی تعطیل شده است
شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران از پرداخت سه ماه از مطالبات بیمارستان خصوصی حضرت فاطمه (س) ساوه، جهت از سرگیری فعالیت در بخش‌های مختلف درمانی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، مهندس شاهرخ رامزی در این باره توضیح داد: از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که بیمارستان خصوصی حضرت فاطمه (س) ساوه به دلیل مشکلات و منابع مالی تعطیل شده است. به جهت حساسیت موضوع در ایام پیش از عید و اهمیت کسب رضایت مردم در ارایه خدمات درمانی و با دستور ویژه مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت(Health insurance)، مقرر شد به میزان سه ماه مطالبات بیمارستان مذکور پرداخت شود.

وی افزود: در این راستا دستور لازم به مدیرکل بیمه سلامت استان مربوطه صادر و مقرر شد که در اسرع وقت نسبت به کارسازی این مبلغ در حساب بیمارستان اقدام شود. با توجه به تاکید صورت گرفته و اقدامات انجام شده، به احتمال زیاد الساعه پول در حساب بیمارستان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، تاکید کرد: جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم شریف ساوه، قول می‌دهم تا جایی که از دست‌مان برمی‌آید در حفظ رفاه و آرامش مردم تلاش لازم را انجام خواهیم داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: