کد خبر: ۱۸۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 04
بازار سهام در حالی نیمه دوم آخرین ماه سال را با شاخص 97 هزار و 961 واحدی بورس شروع می کند که کارگزاری آبان برای وضعیت فردا اعلام کرد در بازارهای جهانی، سخنرانی پاول (رئیس جدید فدرال رزرو امریکا) و تمایل وی به برنامه های افزایش نرخ بهره در سال 2018 ، سبب بهبود شاخص دلار و فشار نزولی بر قیمت کامودیتی ها شد.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>وضعیت معاملات سهام شرکت های دلار محور و نمادهای کوچک و بازار پایه با توجه به شرایط بازارهای جهانی و داخلی و فروشندگان اعتباری در هفته های پایانی سال، تو.سط یک کارگزاری پیش بینی شد.
پیش بینی معاملات سهام شرکت های دلار محور

به گزارش شفا آنلاین: بازار سهام در حالی نیمه دوم آخرین ماه سال را با شاخص 97 هزار و 961 واحدی بورس شروع می کند که کارگزاری آبان برای وضعیت فردا اعلام کرد در بازارهای جهانی، سخنرانی پاول (رئیس جدید فدرال رزرو امریکا) و تمایل وی به برنامه های افزایش نرخ بهره در سال 2018 ، سبب بهبود شاخص دلار و  فشار نزولی بر قیمت کامودیتی ها شد.

ازسوی دیگر تصمیمات سخت گیرانه ترامپ مبنی بر افزایش تعرفه برخی کالاهای وارداتی به آمریکا ( افزایش25 و 10درصدی تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم ) نگرانی هایی را در تجارت بین المللی ایجاد کرده است.

در بازارهای داخلی نیز برنامه های کنترلی مختلفی جهت متعادل شدن نرخ ارز و دلار را در هفته های اخیر شاهد بودیم .

با جمیع این مواد و با توجه به فروش فروشندگان اعتباری در هفته های پایانی سال، انتظار می رود این هفته گروه های بزرگ، بخصوص شرکت های دلار محور و نمادهایی که در روزهای گذشته رشد قیمتی مناسبی را تجربه کرده اند (همانند برخی قطعه سازها) از فشار عرضه های به مراتب بالاتری نسبت به سایر هم گروهی ها برخوردار باشند.

در آن سو گروه ها و نمادهای کوچک و بازار پایه ای به دلیل برخورداری از درضد سهام شناور پایین و نیاز به نقدینگی کمتر برای رشد قیمت، از تقاضای بالاتری برخوردار خواهند بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: