کد خبر: ۱۸۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 28
ساعت 7 صبح دیروز انفجار مهیب مواد محترقه در دبیرستان دخترانه «حجاب» کوهدشت لرستان به‌ پلیس و آتش‌نشانی اعلام شد
شفاآنلاین>سلامت> انفجار مواد محترقه در دبیرستان دخترانه کوهدشت، 3 دانش‌آموز را با جراحات مختلف و نقص عضو روانه بیمارستان کرد.

به‌گزارش شفاآنلاین، ساعت 7 صبح دیروز انفجار مهیب مواد محترقه در دبیرستان دخترانه «حجاب» کوهدشت لرستان به‌ پلیس و آتش‌نشانی اعلام شد. با حضور نیروهای امدادی و انتظامی در محل مشخص شد انفجار ماده محترقه در دستان یکی از دانش‌آموزان باعث مصدومیت سه دختر نوجوان شد. مصدومان بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما یکی از آنها که از ناحیه چشم چپ و پای راست آسیب دیده و دستش نیز از مچ قطع شده بود به‌ دلیل شدت جراحات به بیمارستان (Hospital)عشایر خرم آباد اعزام شد.نورمحمد بیرانوند، فرماندار کوهدشت گفت: احتمال می‌رود انفجار یک ترقه دست ساز سبب حادثه دبیرستان دخترانه کوهدشت باشد اما با این حال هنوز علت اصلی به طور قطع مشخص نشده است.

متأسفانه در این حادثه مچ دست راست یکی از دانش‌آموزان (students)قطع شد و دو نفر دیگر نیز به‌دلیل آسیب دیدگی‌های مختلف بستری شدند. این حادثه در دفتر پرورشی مدرسه رخ داد که بررسی موضوع در حال انجام است. یکی از دانش‌آموزان مصدوم نیز در این باره گفت: صبح در اتاق مشاوره بودیم و معلم هم سرکلاس بود. یکی از بچه‌ها با چکشی که دستش بود ضربه‌ای به یک شیء زد و همه چیز منفجر شد. ما حتی نمی‌دانستیم چه شده و فقط در آن شرایط متوجه انفجار شدیم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: