کد خبر: ۱۸۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 26
جمعی از فعالان صنفی در نامه‌ای به دکتر سلیمی خواستار معافیت دستیاران از پرداخت حق عضویت سازمان نظام پزشکی شدند
شفا آنلاین>سلامت>جمعی از فعالان صنفی در نامه‌ای به دکتر سلیمی خواستار معافیت دستیاران از پرداخت حق عضویت سازمان نظام پزشکی شدند

به گزارش شفا آنلاین، معاونت محترم آموزشی و پژوهشی و مسئول دفتر دستیاری سازمان نظام پزشکی
استاد ارجمند؛
جناب آقای دکتر سلیمی

با سلام و احترام
همانگونه که مستحضرید دستیاران تخصصی طی دوره تحصیلات تکمیلی، با مشکلات عدیده مالی و معیشتی مواجه‌اند. کمک‌ هزینه ناچیز دستیاری و نداشتن مجوز انجام فعالیت حرفه‌ای طی این دوره، به‌موجب اخذ تعهد ناعادلانه ابتدای دوره، پاسخگوی نیازهای معیشتی حداقلی دستیاران و خانواده‌ تحت تکفلشان نیست.

به‌علاوه، دستیاران موظف به پرداخت حق عضویت سالانه نظام پزشکی(Medical System) هستند؛ درحالی‌که در طول تحصیل، از خدمات سازمان خصوصاً صدور پروانه مطب که شاخص‌ترین خدمت است، محروم‌اند.

با توجه به نگرانی اینجانبان در خصوص نداشتن بضاعت کافی برای پرداخت این هزینه در پایان سال جاری، ترتیبی اتخاذ فرمایید که سربازان خط مقدم سلامت کشور، دغدغه مضاعفی برای خدمات‌رسانی به بیماران نداشته باشند.

از این رو مقتضی است نسبت به درخواست اینجانبان در خصوص تجدید نظر در قبال دریافت وجه حق عضویت سالانه از دستیاران و عطف به ماسبق آن و حذف بدهکاری قبلی سنوات آنان در دوره دستیاری(Auxiliary)، اقدام لازم را مبذول فرمایید

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی و لطف بی‌دریغتان به امور معیشتی و مشکلات دستیاران کمال امتنان و تشکر را داریم.

جمعی از فعالین صنفی حوزه دستیاری و کمیته پیگیری مطالبات دستیاران کشور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: