کد خبر: ۱۸۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 19
سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در این مرکز از بخش های مختلف، ازجمله آی سی یو، قلب، سی سی یو، اورژانس و آنکولوژی بازدید کرد
شفاآنلاین>سلامت> بعدازظهر روز بیست و نهم بهمن ماه 96، کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران با هدف بازدید از مراکز آموزشی پژوهشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از بخش های مختلف مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بازدید نمود.

به گزارش شفاآنلاین، سفیر کره جنوبی در ایران با حضور در این مرکز از بخش های مختلف، ازجمله آی سی یو، قلب، سی سی یو، اورژانس و آنکولوژی بازدید کرد.

این بازدید که با هدف تعامل و همکاری بین این دانشگاه و دانشگاه های کره جنوبی، ارتقای بیمارستان‌های آموزشی به سطح بین المللی  و جذب توریسم (tourism)درمانی بعمل آمد، کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی ضمن بررسی از تجهیزات پزشکی این مرکز بیان داشت: کره جنوبی آمادگی دارد با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همکاری دو جانبه جهت اعزام اساتید و پزشکان به دوره های کوتاه مدت و تبادل تکنولوژی های به روز داشته باشد.

وی افزود: با توجه به توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت استان سمنان، زمینه انعقاد قرارداد و تفاهم نامه تحقیقاتی مشترک بین کره جنوبی و این دانشگاه(University) فراهم است.

گفتنی است: در این بازدید دکتر همتی نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاونین درمان و آموزشی دانشگاه و دکتر فریور رئیس این مرکز، سفیر کره جنوبی را همراهی نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: