کد خبر: ۱۸۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 19
اراده مسئولان دو کشور ایران و کره جنوبی بر توسعه روابط در همه حوزه‌ها می باشد و این کشور زمینه بسیار مساعد و ویژه‌ای برای تعامل و همکاری در حوزه سلامت دارد
شفاآنلاین>سلامت> صبح امروز بیست و نهم بهمن ماه 96، کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران با دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شفاآنلاین، در این نشست، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به سفیر کره جنوبی و هیئت همراه، گفت: اراده مسئولان دو کشور ایران و کره جنوبی بر توسعه روابط در همه حوزه‌ها می باشد و این کشور زمینه بسیار مساعد و ویژه‌ای برای تعامل و همکاری در حوزه سلامت دارد.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان نمود: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای بین المللی سازی این دانشگاه در نظر دارد، روابط دوجانبه خود را در زمینه‌های آموزشی، دانشجویی، تحقیقاتی، درمانی(Healing)، بهداشتی و دارویی با دانشگاه‌های کره جنوبی گسترش دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پیرامون مسائل بهداشتی و درمانی گفت: فراهم نمودن زمینه همکاری و تبادل کارشناسان برجسته بهداشتی درمانی این دانشگاه با دانشگاه های کره‌، تحت عنوان مشاور و انجام پروژه‌های مشترک بین این دو کشور می تواند در توسعه علوم پزشکی موثر واقع گردد.

رئیس دانشگاه بیان داشت: در حوزه درمان همکاری‌هایی با کره جنوبی پیرامون ارتقای بیمارستان‌های آموزشی به سطح بین المللی، راه اندازی بستر مناسب جهت جذب توریسم درمانی، جذب و قرارداد همکاری با پزشکان برجسته کره‌ای برای راه اندازی تکنیک‌های نوین پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خواهیم داشت.

کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران، با تشکر از مهمان نوازی مردم خونگرم سمنان، از حضور خود در این استان تاریخی ابراز خوشحالی نمود و با توجه به مشاهدات خود و اطلاعاتی که از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از قبل کسب نموده زمینه بسط و گسترش(Extend) روابط با این دانشگاه را بسیار فراهم عنوان نمود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: