کد خبر: ۱۸۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 14
مرد 56 ساله‌ای که در مشاجره با همسرش از کوره در رفته و با چاقو وی را به قتل رسانده بود، پس از چندین هفته فرار بالاخره در مخفیگاهش در شهر مشهد دستگیر شد.

شفا آنلاین>اجتماعی>حوادث>مرد 56 ساله‌ای که در مشاجره با همسرش از کوره در رفته و با چاقو وی را به قتل رسانده بود، پس از چندین هفته فرار بالاخره در مخفیگاهش در شهر مشهد دستگیر شد.


به گزارش شفا آنلاین:ساعت 11 شب 28 دی سال جاری جنایتی در خیابان محلاتی – خیابان میرهاشمی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد.

با اعلام این خبر به بازپرس دوم دادسرای جنایی تهران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم قتل پلیس آگاهی برای بررسی این جنایت وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند که پسر قربانی به خانه آمده و با پیکر غرق در خون مادرش که با ضربات چاقو از پای درآمده بود، روبه‌رو شده است.

وی در بازجویی به کارآگاهان گفت: زمانی‌که وارد خانه شدم ناگهان مادرم را غرق خون دیدم و بلافاصله به اورژانس و 110 زنگ زدم. مادرم را برای انتقال سریع به بیمارستان به بیرون ساختمان آوردم اما زمانی‌که تیم اورژانس در محل حاضر شد، در همان معاینه اولیه اعلام کردند که وی به دلیل شدت جراحات و خونریزی از دنیا رفته است.

با انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان متوجه غیبت همسر مقتول به نام «نادر» 56 ساله در محل شدند که تحقیقات برای دستگیری وی به عنوان تنها متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت و با بررسی صحنه جنایت، تیم تجسس اطمینان پیدا کرد که وی از محل سکونتش (محل جنایت ) متواری شده است .

تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم در دستور کار قرار داشت تا در نهایت مخفیگاه عامل جنایت در مشهد شناسایی شد و کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به مشهد رفتند و وی را ساعت پنج غروب 18 بهمن دستگیر کردند.

نادر در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و در خصوص انگیزه جنایت به کارآگاهان گفت: روز جنایت با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم. او قهر کرد و می‌خواست به خانه خواهرزاده اش برود. من با خواهرزاده همسرم درگیر شده بودم و آن‌ها برای من چاقو کشیده بودند. از او خواستم که آنجا نرود اما قبول نکرد؛ عصبانی شدم و دوباره با او درگیر شدم. از عصبانیت سمت آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم و با چاقوی میوه خوری چند ضربه به او زدم.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفته است.قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: