کد خبر: ۱۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 11
تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی کشور تا کنون بیش از ۱۴ هزار ویزیت را درکشور انجام داده است
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور گفت: این تیم تا کنون ۴۵۰۰ مورد عمل شکاف کام و لب را در کشور انجام داده است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی در جشن دهه فجرو تجلیل از پرستاران در گچساران افزود: از همه مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد و گچساران و به خصوص از پرسنل و پرستاران بیمارستان(Hospital) شهید رجایی گچساران تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی کشور تا کنون بیش از ۱۴ هزار ویزیت را درکشور انجام داده است.

سرپرست تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور تصریح کرد: تا کنون این تیم پزشکی ۱۵۰۰ عمل شکاف کام و لب را در مناطق محروم کشور و ۳۰۰ هزار عمل را در مرکز کشور انجام داده است.

کلانتر هرمزی عنوان کرد: درمدت زمان حضور این تیم در گچساران ۱۱۰۰ بیمار ویزیت و ۷۵ بیمار شکاف کام و لب را عمل کردیم. در حال حاضر شهرستان گچساران دارای رکورد جراحی شکاف کام و لب در چهار استان همجوار خود شده است.

سرپرست تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور خاطر نشان کرد: جا دارد تا از زحمات دکتر محمد علی کیاین از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کنم. از سال ۹۰ تا کنون دکتر کیاینی ۵۰۰ بیمار(Patient) شکاف کام و لب را با تلاش فراروان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران جهت ویزیت آورده است. در سال ۹۰ در اولین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۶۰ بیمار را ویزیت کردیم.

سرپرست تیم فوق تخصصی جراحان پلاستیک و ترمیمی خیر کشور ادامه داد: با سامانه ای که کیانی راه‌اندازی کرده است، ۵۶۰ بیمار کهگیلویه و بویراحمد در تهران بررسی و در نوبت قرار گرفتند. به زودی در یاسوج بزرگ‌ترین مرکز گردشگری و تفریحی و پزشکی احداث خواهد شد. زمین این مکان توسط پدر دکتر کیانی به میزان ۱۱ هکتار به موسسه خیریه مرهم واگذار شده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: