کد خبر: ۱۸۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 11
وزیر بهداشت:
چهلمین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که از ساعت ۹ صبح آغاز شده، با استقبال جمع کثیری از آحاد مردم روبرو شده است
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم نشان می‌دهد که مردم بسیار باهوشند و می‌دانند در هر مقطعی چه باید کنند. مردم ما قابل افتخارند و افتخار می‌کنیم که عضوی از این جامعه انقلابی و هوشیار هستیم.

به گزارش شفاآنلاین، چهلمین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که از ساعت ۹ صبح آغاز شده، با استقبال جمع کثیری از آحاد مردم روبرو شده است.

دکتر سیدحسن هاشمی - وزیر بهداشت نیز از حدود ساعت ۱۰ صبح و  از حوالی میدان انقلاب به خیل راهپیمایان پیوست و همراه مردم انقلابی به سوی میدان آزادی حرکت کرد.

دکتر سید حسن هاشمی، ادامه داد: به مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم. زیرا امروز بعد از ۳۹ سال مردم با شور و تعصب هنوز راه انقلاب را گم نکردند که بخشی از این موضوع نشانه رهبری مناسب(Appropriate) ایشان است.

وی با بیان اینکه هنوز آرمان‌های انقلاب باقی است، افزود: به مردم ایران افتخار می‌کنم و دست‌شان را می‌بوسم. مردم ما بی‌نظیرند. با دیدن این جمعیت احساس زندگی می‌کنیم. بویژه ما که  در دوران انقلاب حضور داشتیم، می‌بینیم که مردم هم قدرشناس شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌هایشان هستند و هم مصمم‌تر از ما مسیر انقلاب را دنبال می‌کنند و به دنبال دین، استقلال کشور، خودباوری و پیشرفت(Development) هستند. امیدواریم همه آرزوهای مردم برآورده شود و از همه مردم بویژه از جوانان ممنونیم.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: