کد خبر: ۱۸۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 09
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی مجدد طرح ترافیک جدید خبرنگاران با حضور مسئولان ذیربط در این کمیسیون خبر داد.

شفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی مجدد طرح ترافیک جدید خبرنگاران با حضور مسئولان ذیربط در این کمیسیون خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین:اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از دریافت هزینه بالا از خبرنگاران برای تردد در محدوده طرح ترافیک<Traffic Scope Range,>، اظهار داشت: مبلغ دریافتی از خبرنگاران در این خصوص باید مطابق با شیوه گذشته باشد.


سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه شیوه جدید دریافتی برای طرح ترافیک از خبرنگاران به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود: این موضوع مورد انتقاد جامعه رسانه‌ای قرار گرفته است.

وی، با تاکید بر اینکه، افزایش نرخ طرح ترافیک برای خبرنگاران سبب نارضایتی آنها شده است، ادامه داد: انتظار جامعه رسانه‌ای از مسئولان شهرداری و شورای شهر این است که در رابطه با هزینه دریافتی از خبرنگاران برای طرح ترافیک طبق سنوات گذشته عمل شود.

سلیمی با بیان اینکه خبرنگاران با توجه به شغلشان نیاز به تردد و رفت و آمد در تمام نقاط شهر تهران را دارند، گفت: شیوه ارائه طرح ترافیک جدید محدودیت‌هایی را برای خبرنگاران ایجاد می‌کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به حقوق دریافتی‌شان توانایی پرداخت چند میلیون بابت خرید طرح برای تردد در محدوده طرح ترافیک را ندارند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه پس از بررسی بودجه در مجلس طرح شهرداری درباره طرح ترافیک جدید، مجدداً با حضور مسئولان شهرداری و شورای شهر بررسی می‌شود، گفت: با توجه به بعد نظارتی مجلس، تصویب این طرح جدید نیاز به تایید ضمنی مجلس و به ویژه کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون تخصصی دارد.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: