کد خبر: ۱۸۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 08
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از انجام 30 درصد از تحقیقات پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت>معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از انجام 30 درصد از تحقیقات پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر ملک‌زاده  با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بزرگترین و فعال‌ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور محسوب می‌شود، اما آن چیزی که می‌تواند باعث پیشرفت در این دانشگاه و کشور شود، این است که مسئولین کشوری بودجه بیشتری را برای امر تحقیقات اختصاص دهند.

دکتر ملک زاده تصریح کرد: جشنواره‌ها و برگزاری آن‌ها یک امر سالانه است که با هدف تشویق محققان و دانشمندان انجام می‌شود؛ اما مشکلی که در حوزه تحقیقات وجود دارد، این است که با وجود داشتن نیروی انسانی بسیار فعال، میزان بودجه‌ای که برای تحقیقات و فناوری در کل کشور و در دانشگاه ها داریم، بسیار کم است.

وی با بیان این‌که انجام کارهای تحقیقاتی در کشور، نیاز به تلاش و کوشش زیادی دارد، یادآور شد: جوانان کشور و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور برای اینکه بتوانند در زمینه تحقیقاتی پیشرفت کنند، لازم است که تلاش و کوشش بسیاری داشته باشند؛ چراکه کارهای علمی و تحقیقات احتیاج به این دارند که وقت زیادی صرف آن‌ها شود
برچسب ها: پزشکی ، دانشگاه ، فناوری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: