کد خبر: ۱۸۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 07
مجلس به دنبال عدم افزایش هزینه ها در سال آینده است البته باید پذیرفت که برای چرخه اقتصادی حوزه سلامت باید حداقلی از افزایش تعرفه ها به شرطی که به مردم فشار وارد نشود را داشته باشیم
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از موافقت کمیسیون تلفیق مجلس با تغییر در میزان تعرفه های پزشکی خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، محمدنعیم امینی فرد با بیان اینکه تصمیم مجلس بر ثابت ماندن تعرفه های پزشکی است، گفت: مجلس به دنبال عدم افزایش هزینه ها در سال آینده است البته باید پذیرفت که برای چرخه اقتصادی حوزه سلامت(Health) باید حداقلی از افزایش تعرفه ها به شرطی که به مردم فشار وارد نشود را داشته باشیم.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش تعرفه های پزشکی(Medical tariffs) باید کمتر از نرخ تورم باشد، تصریح کرد: نمی توان هیچ گونه افزایشی در تعرفه های خدمات پزشکی نداشته باشیم زیرا منتهی به کیفیت خدمات می شود.

وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی سازوکار مختص به خود را دارند و بر این باورم که احکام دائمی در این مورد کاملا جوابگو است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: باید برای تعیین تعرفه های پزشکی به گونه ای گام برداشت که بتواند چرخش اقتصادی در بنگاه های اقتصادی را تامین کند و از سویی به مردم فشار نشود بنابراین به طور حتم افزایش تعرفه ها باید کمتر از نرخ تورم باشد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دهم، گفت: باید بحث های کارشناسی تعرفه گذاری با حضور گروه های صنفی پزشکی، نمایندگان دولت و  ملت بررسی شود و حداقلی را که بتوان بقای چرخش اقتصادی را به نحوی تامین کند و در عین حال نیز فشاری به مردم وارد نشود تعیین کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با یادآوری مصوبه دیروز کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف ثابت ماندن تعرفه های پزشکی، گفت: البته این موضوع باید در صحن علنی مجلس بررسی شود؛ افزایش تعرفه های پزشکی باید به صورت حداقلی باشد زیرا آسیب های ناشی از ثابت ماندن تعرفه ها متوجه بیمارستان های دولتی و عمومی می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: