کد خبر: ۱۸۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 31
وضع اورولوژی ایران رو به رشد است اما هنوز برای رقابت با جهان فاصله داریم اما روند روبه رشد آموزش‌ها نوید بخش اخبار خوش علمی پزشکی در حوزه اورولوژی در آینده‌ای نه چندان نزدیک است
شفا آنلاین>سلامت>دبیر علمی دوازدهمین کنگره دستیاری اورولوژی با اشاره به عملکرد مثبت این علم در کشور از توسعه گردشگری سلامت در این عرصه خبرداد.

به گزارش شفا آنلاین،  رضا شمشکی دبیر علمی دوازدهمین کنگره آموزش دستیاری اورولوژی در دوازدهمین کنگره آموزش دستیاری انجمن اورولوژی ایران  که صبح امروز در تالار همایش بیمارستان سینا برگزار شد، گفت: این کنگره با هدف بروز رسانی علم رزدینت‌های اورولوژی در کشور همه ساله ایفای نقش می‌کند و اساتید برجسته کشوری به رزدینت‌های اورولوژی آموزش می‌دهند.

وی افزود: اعضای هیأت برد اورولوژی(urology) با حضور در این کنگره آموزش همگانی را به رزدینت‌های اقصی‌نقاط کشور ارائه می‌کنند تا در بحث عدالت در آموزش و توزیع عادلانه سلامت شاهد گام‌های عملیاتی باشیم.

دبیر علمی دوازدهمین کنگره دستیاری اورولوژی اظهار کرد: وضع اورولوژی ایران رو به رشد است اما هنوز برای رقابت با جهان فاصله داریم اما روند روبه رشد آموزش‌ها نوید بخش اخبار خوش علمی پزشکی در حوزه اورولوژی در آینده‌ای نه چندان نزدیک است.

پیشتازی ایران از کشورهای همسایه در حوزه لاپاراسکوپی
شمشکی لاپاروسکوپی و اوروانکولوژی ایران را از نقاط قوت حوزه اورولوژی عنوان کرد و افزود: در این حوزه وضع پذیرش بیماران از کشورهای همسایه مطلوب است و می‌توانیم در عرصه گردشگری سلامت(health tourism) خدمات گوناگونی را ارائه دهیم.

دبیر علمی دوازدهمین کنگره دستیاری اورولوژی در پایان گفت: عدالت در سلامت از شعارهای متولیان سلامت است و برای عدالت در سلامت باید آموزش به رزیدنت‌ها و پزشکان و دستیاران با برنامه‌ریزی‌های منسجمی انجام شود و شاهد به روز رسانی علم اورولوژی و ارائه خدمات گوارش‌درمانی بیشتر  باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: