کد خبر: ۱۸۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 29
به علت بالا رفتن مطالبات کادر درمانی بیمارستان ها، دولت نمی تواند این مطالبات را به صورت یکجا پرداخت کند
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت بالا رفتن مطالبات کادر درمانی بیمارستان ها، دولت نمی تواند این مطالبات را به صورت یکجا پرداخت کند.

به گزارش شفا آنلاین، ضیاءالله اعزازی در جمع کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان بناب، افزود: مجمع نمایندگان استان با تمام توان پیگیر پرداخت همه مطالبات پزشکان، پرستاران و کادر خدمات بهداشتی و درمانی است و برای این منظور در دیداری اختصاصی از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته ایم این موضوع را با جدیت تمام از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا حصول نتیجه، پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای شاغل در این بخش باید فارغ از هرگونه مشکلی به آلام مردم رسیدگی کنند، اظهار کرد: مسئولان از همه مشکلات این حوزه آگاهی داشته و حل آنها را از مسایل اولویت دار خود می دانند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بناب نیز در این دیدار، از انجام اولین جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان خبر داد.

هوشنگ شریفی افزود: پیش از این مجبور بودیم بیماران نیازمند به اعمال جراحی مغز و اعصاب را به مرکز استان اعزام کنیم که با جذب متخصص و جراح مغز و اعصاب و همچنین تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) بناب به تجهیزات مورد نیاز این مشکل حل شده و از این پس عمل های جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه افتتاح کلینیک تخصصی در این شهرستان از آرزوهای دیرینه مردم منطقه بود، گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) همزمان با گرامیداشت قیام مردم تبریز روز 29 بهمن با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: