کد خبر: ۱۸۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 29
سازمان نظام پرستاری تهران عملکرد قابل قبولی در مدت فعالیت 2 ساله خود داشته است و توانسته مطالبات پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران را به گوش مسئولان برساند
شفاآنلاین>سلامت> رئیس سازمان پرستاری تهران گفت: قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران در برخی از بیمارستان‌های خصوصی اجرا نمی‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،  حمید چراغی رئیس سازمان پرستاری تهران گفت: سازمان نظام پرستاری تهران عملکرد قابل قبولی در مدت فعالیت 2 ساله خود داشته است و توانسته مطالبات پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران را به گوش مسئولان برساند.

سازمان پرستاری حامی حقوقی پرستاران

 وی ادامه داد: سازمان پرستاری تهران مطالبات پرستاران را از نظر حقوقی به خوبی پیگیری می‌کند و از هیچ تلاشی در حمایت از پرستاران (nurses)به خصوص همکاران در بخش خصوصی کوتاهی نمی‎کند تا مصوبات قانونی در مراکز درمانی اجرایی شود.

 چراغی با اشاره به اینکه برخی از قوانین و مصوبات در برخی از بیمارستان‌های خصوصی برای برخی از پرستاران اجرایی نمی‌شود، افزود: متاسفانه قانون ارتقای بهره‌وری پرستاری با اینکه مصوبه سال 88 است هنوز در بیمارستان‌های خصوصی اجرا نمی‌شود و این مراکز از اجرای این قانون شانه خالی می‌کنند.

 رئیس سازمان پرستاری تهران در خصوص اجرای قانون  ارتقای بهره‌وری پرستاری گفت: سازمان(Organization) پرستاری تهران موضوع اجرای قانون ارتقای بهره‌وری پرستاری را با مسئولان ذیربط و به خصوص معاونت پرستاری وزارت بهداشت در میان گذاشته و طی جلسات متعدد با این معاونت نتایج خوبی حاصل شده است.

مشکل پرستاران شیفت عصر بیمارستان‌ها

 وی یاد آور شد: یکی از مشکلات پرستاران شیفت عصر اجرا نشدن قانون ضریب 0.2 عصر است، پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت میزان کار این پرستاران  به شدت افزایش  داشته است ولی این قانون در مورد آنها اجرا نمی‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: