کد خبر: ۱۸۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 28
رییس پلی‌کلینیک تخصصی توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: انواع بیماری‌های ارتوپدی کودکان مانند صافی کف پا و تمامی اختلالات استخوانی شامل انواع معلولیت‌ها در این مرکز توسط متخصصان تحت معاینه و درمان قرار خواهند گرفت.
شفاآنلاین>سلامت>رییس پلی‌کلینیک تخصصی توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: انواع بیماری‌های ارتوپدی کودکان مانند صافی کف پا و تمامی اختلالات استخوانی شامل انواع معلولیت‌ها در این مرکز توسط متخصصان تحت معاینه و درمان قرار خواهند گرفت.

به گزارش شفاآنلاین،معصومه مداحی، رییس پلی‌کلینیک تخصصی توانبخشی در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت 13 پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک، اظهارکرد: در این مرکز خدمات درمانی توسط متخصص طب فیزیکی به صورت ماهیانه و همچنین توسط فوق تخصص زانو، مچ پا، دست و فوق تخصص داخلی اعصاب کودکان، پزشک ارتوپد فلوشیب کودکان، فوق تخصص ستون فقرات، کتف و شانه، داخلی مغزو اعصاب بزرگسالان، متخصص گوش و حلق و بینی و روانپزشک سالمندان به صورت هفتگی به بیماران ارایه می شود.


رییس پلی‌کلینیک تخصصی توانبخشی با اشاره به فعالیت کلینیک استروک یک روز در هر هفته گفت: بیماران سکته مغزی در این کلینیک توسط تیم درمانی شامل پزشک متخصص، کارشناس فیزیوتراپ، کاردرمانگر، گفتاردرمانگر، کارشناس تغذیه و روانشناس معاینه و تحت درمان قرار می گیرند.


مداحی در ادامه تاکید کرد: انواع بیماری‌های ارتوپدی کودکان مانند صافی کف پا و تمامی اختلالات استخوانی شامل انواع معلولیت ها در این مرکز توسط متخصصان تحت معاینه و درمان قرار خواهند گرفت و همچنین در صورت نیاز به جراحی نیز به بیمارستان ها معرفی می شوند.


وی با اشاره به اینکه کلینیک مذکور یک مرکز عمومی غیر دولتی است، خاطرنشان کرد: هزینه های دریافتی از بیماران بر اساس تعرفه وزارت بهداشت از بیماران دریافت می شود.


رییس پلی‌کلینیک تخصصی توانبخشی در پایان عنوان کرد: در این مرکز همچنین امکان دریافت نوار عصبی عضلانی نیز برای تشخیص اختلالات اعصاب در بیماران وجود دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: