کد خبر: ۱۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 27
آیا در رژلب‌هایی که تصادفا می‌خورید و وارد بدن تان می‌شود، پارابن یا مواد شیمیایی مضر دیگر وجود دارد که می‌تواند مغزتان را مسموم کند؟
شفا آنلاین>سلامت> این عاملان می‌توانند قدرت مغز برای کارکرد بهینه اش را مختل کنند، در نتیجه شما می‌توانید کار‌هایی انجام دهید تا از این آسیب‌ها محفوظ بمانید.

به گزارش شفا آنلاین، چیز‌هایی وجود دارند که ما واقعا به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهیم، مثل موادی که برای لب‌های مان استفاده می‌کنیم.

آیا در رژلب‌هایی که تصادفا می‌خورید و وارد بدن تان می‌شود، پارابن یا مواد شیمیایی مضر دیگر وجود دارد که می‌تواند مغزتان را مسموم کند؟

آیا در رژلب‌هایی که تصادفا می‌خورید و وارد بدن تان می‌شود، پارابن یا مواد شیمیایی مضر دیگر وجود دارد که می‌تواند مغزتان را مسموم کند؟اجتناب از مواد شیمیایی مضر، امروز ساده‌تر هست. این نرم افزار به شما نشان خواهد داد محصولی که استفاده می‌کنید تا چه اندازه آلرژی(Allergy) زا، سرطان زا و یا دارای ترکیبات مضر می‌باشد. انتخاب محصولی که کمتر مواد مضر داشته باشد، چیزی هست که این نرم افزار می‌تواند در آن به شما کمک کند.

آلودگی صوتی
لامپ‌های فلورسنت، تهویه‌های مطبوع یا دستگاه‌های گرمازا، لوازم خانگی، ساعت‌ها و هر چیزی که صدایی از طبیعت نیست، می‌تواند قدرت مغز برای خوب فکر کردن را مسموم نماید.

حتی چیز‌هایی که شنیده نمی‌شوند، مثل تشعشعات گوشی‌های همراه، امواج رادیویی، کابل‌ها و امواج تلویزیونی ماهواره دیجیتال که در خانه‌های ما دریافت می‌شوند، بخشی از صدا‌های غیرقابل شنیدن یا امواج مسموم می باشند.

هر چند ما نمی‌توانیم این امواج را به عنوان صدا دریافت کنیم، اما بدن ما می‌تواند احساس شان کند. وقتی در طبیعت بکر قرار می‌گیریم و از هر نوع امواجی تماما دور می‌شویم، می‌توانیم احساس کنیم که بدن مان از چه فشار‌هایی رها شده، زیرا هیچ ولوله ای از تمدن و شهرنشینی وجود ندارد تا مغزمان را مسموم کند.

کافئین فراوان
وادار نیستید قهوه‌ی محبوب تان را کنار بگذارید، اما سفارش می‌کنیم برای مدت کوتاهی، بدون کافئین زندگی کنید تا نگاه کنید آیا این همان چیزی هست که مغزتان را مسموم می‌کند یا نه.

کافئین یکی از موادغذایی هست که برای خیلی‌ها مفید هست و به آن‌ها کمک می‌کند هوشیار و بیدار باشند.

در این خصوص ها دیده شده که کافئین اضطراب(Anxiety) را افزایش داده و خواب را مختل می‌کند. علاوه بر این شواهدی وجود دارد که کنترل مهارت‌های حرکتی در اثر افزایش اضطراب، دچار اختلال می‌گردد.

شیرین کننده‌های تصنعی
وقتی برچسب ” بدون قند ”آسپارتام علاوه بر این برای آن‌هایی که در حال حاضر خطر صرع برای شان وجود دارد، موجب افزایش این خطر می‌شود.

شکر تصفیه شده
شکر تصفیه شده موجب اختلال در حافظه، ناتوانی کارکرد ادارکی و کاهش هورمون رشد مغز می‌گردد. شکر تصفیه شده علاوه بر این منتج به افزایش التهاب(Inflammation) می‌شود.

شکر تصفیه شده، فراوری شده و سفید شده، مغز را مسموم می‌کند، مثل نوشابه ها.

فلوراید
پژوهش ها نشان داده اند که فلوراید می‌تواند موجب پایین آمدن آی کیو (ضریب هوشی) گردد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: