کد خبر: ۱۸۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 24
هیأت دارویی بلاروس که به کشورمان سفر کرده، روز گذشته با غلامرضا اصغری، رئیس سازمان غذا و دارو، مجید داوری، سرپرست امور بین الملل سازمان غذا و دارو دیدار و گفت‌وگو کردند.

شفا آنلاین>سلامت>هیأت دارویی بلاروس که به کشورمان سفر کرده، روز گذشته با غلامرضا اصغری، رئیس سازمان غذا و دارو، مجید داوری، سرپرست امور بین الملل سازمان غذا و دارو دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شفاآنلاین،هیأت دارویی بلاروس که به کشورمان سفر کرده، روز گذشته با غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، مجید داوری ، سرپرست امور بین الملل سازمان غذا و دارو دیدار و گفت‌وگو کردند.

غلامرضا اصغری رییس سازمان غذا و دارو در این دیدار گفت: امیدواریم در بازدیدهایی که در چند روزی که در کشورمان داشته اید ظرفیت های تولید دارویی را شناخته و بر این مبنا همکاری های موثر داشته باشیم.

وی گفت: ظرفیت های تولیدی کشور ما در زمینه داروهای گیاهی، دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار بالاست و آمادگی داریم تا همکاری های لازم را داشته باشیم تا تولید مشترک را در کشورمان داشته باشیم.

رئیس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: آمادگی داریم تا داروهای ایرانی را در بلاروس ثبت کنیم که انتظار داریم کشور بلاروس ثبت داروهای ایرانی را تسریع دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه تبادل دانش فنی نیز از برنامه های مهمی است که می توان در این زمینه نیز همکاری های موثر داشته باشیم اظهار داشت: با ارتباط مستمر می توانیم همکاری هایی که باعث حفظ سلامتی مردم دو کشور ایران و بلاروس شود را تقویت کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو در پایان گفت: در زمینه تولید مواد اولیه دارویی نیز ظرفیت هایی خوبی در کشورمان وجود دارد که امادگی همکاری با کشور بلاروس هستیم.

در ادامه این جلسه آقای گرینکو، رئیس اداره خریدن داروهای وزارت بهداشت بلاروس گفت: در بازدید از یک شرکت دارویی در ایران متوجه شدیم که ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه تولید دارو در ایران وجود دارد و ما امیدواریم با کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله همکاری های علمی و تولید دارو ارتباط مستمر و مناسبی داشته باشیم.

برچسب ها: سلامت ، سازمان ، غذا و دارو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: