کد خبر: ۱۸۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 23
مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پاسخگويي مالياتي پزشكان را يكي از شفاف‌ترين صنوف جامعه دانست و نحوه تشخيص و بررسي آن را نيز با توجه به وجود سازمانهاي بيمه‌گر و نظارتي بسيار ساده عنوان كرد
شفا آنلاین>سلامت>معاون فني نظام پزشكي اردبيل با اعتراض شديدالحن به ادعای فرار مالياتي پزشكان گفت: بروند يقه‌ی مفسدها و رانت خواران كه هزار هزار ميلياردي بيت المال را غارت می‌کنند بگيرند.

به گزارش شفا آنلاین، دكتر مجید محمد غريباني افزود: در حاليكه نزديك يكسال است مطالبات جامعه پزشكي(Medical Society) به تعويق افتاده و بسياري از پزشكان در شهرهاي دور افتاده و محروم ماهها است حق‌الزحمه خود را نيز دريافت نداشته‌اند و كسي نيست كه پاسخگوي اين بي‌عدالتي‌ها باشد، ذكر چنين مطالبي را هدفدار و فرافكنانه براي سرپوش گذاشتن به ضعف هاي سيستم ناكارامد نظام مالياتي دانست.

وی در ادامه افزود: آيا آقايان حاضرند کتک بخورند، تهمت بشنوند و با یکسال تاخیر حقشان را بگیرند، در مناطق محروم زندگی کنند و از خودشان بگذرند و ماليات دستمزد نگرفته خود را بپردازند؟

مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) اردبیل  پاسخگويي مالياتي پزشكان را يكي از شفاف‌ترين صنوف جامعه دانست و نحوه تشخيص و بررسي آن را نيز با توجه به وجود سازمانهاي بيمه‌گر و نظارتي بسيار ساده عنوان كرد.

معاون نظام پزشكي اردبيل با ذكر اين نكته كه مبلغ ذكر شده عدد ناچيزي در مقابل فرار مالياتي دانه درشت‌ها و وام‌بگيران كذايي سيستم بانكي كشور است خواستار ارايه آمار واقعي از عدم پرداخت حوزه‌هاي ديگر و نيز لحاظ عدم دريافتي يكسال گذشته جامعه پزشكي گرديد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: