کد خبر: ۱۸۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 22
محمد شریفی‌مقدم در واکنش به اظهارات یکی از اعضای کمیسیون تلفیق درباره پیشنهاد ۱۰۰۰ میلیاردی تعرفه پرستاری، گفت: اگر این پیشنهاد در مجلس مطرح شود، قریب به یقین رای می‌آورد.
شفاآنلاین>سلامت>محمد شریفی‌مقدم در واکنش به اظهارات یکی از اعضای کمیسیون تلفیق درباره پیشنهاد ۱۰۰۰ میلیاردی تعرفه پرستاری، گفت: اگر این پیشنهاد در مجلس مطرح شود، قریب به یقین رای می‌آورد.

به گزارش شفاآنلاین،محمد شریفی مقدم اظهارات یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ است، در ارتباط با علت رای نیاوردن پیشنهاد اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای اجرای تعرفه پرستاری در کمیسیون تلفیق را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پیشنهاد در ابتدا در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصویب شد و سپس به کمیسیون تلفیق ارجاع گردید.

وی با بیان این مطلب که سه عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ عضو هستند، گفت: ما خبر موثق داریم که این پیشنهاد هرگز در کمیسیون تلفیق مطرح نشده است و اگر این اتفاق می افتاد، اعضای کمیسیون تلفیق به آن رای می دادند.

شریفی مقدم تاکید کرد: چگونه می توان انتظار داشت که پیشنهادی در کمیسیون تلفیق مطرح نشود، اما رای بیاورد. بنابراین، این ادعا که پیشنهاد اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای اجرای تعرفه پرستاری در کمیسیون تلفیق از سوی نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مطرح شده است، واقعیت ندارد.

دبیرکل خانه پرستار ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که از این پیشنهاد حمایت کردند و آن را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند، گفت: جامعه پرستاری به شدت از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در کمیسیون تلفیق گلایه مند و آزرده خاطر هستند.

وی افزود: آنچه مسلم است، با توجه به شناختی که نمایندگان مجلس از حرفه پرستاری دارند، اطمینان داریم اگر این پیشنهاد در صحن مجلس مطرح شود، رای خواهد آورد.

شریفی مقدم گفت: انتظار جامعه پرستاری از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان در کمیسیون تلفیق این است که برای اثبات حسن نیت خودشان به پرستاری، این پیشنهاد را در صحن مجلس مطرح کنند.

برچسب ها: سلامت ، پرستاری ، کمیسیون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: