کد خبر: ۱۸۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 2018January 20
وزارت بهداشت در حوزه نیروی انسانی با چالش هایی روبرو است یکی مربوط به وجود 120 هزار نیروی انسانی غیرثابت و قراردادی است که حقوق و مزایای آنها از درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت می شود
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: یکی از مهمترین مشکلات وزارت بهداشت در حوزه پرسنلی، کمبود نیروی انسانی به ویژه برای مراکز تازه تاسیس است.

به گزارش شفا آنلاین، مصطفی پریدار با اعلام این مطلب گفت: وزارت بهداشت(Ministry of Health) در حوزه نیروی انسانی با چالش هایی روبرو است یکی مربوط به و وجود 120 هزار نیروی انسانی غیرثابت و قراردادی است که حقوق و مزایای آنها از درآمدهای اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت می شود که فشار زیادی بر منابع مالی حوزه سلامت وارد می شود.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت در چند سال گذشته با حمایت سازمان امور استخدامی کشور، مجوز بکارگیری 30 هزار نیروی انسانی را گرفته اما بر اساس برآوردهای سازمان امور استخدامی کشور و وزارت بهداشت، در حال حاضر حدود 140 هزار نفر نیروی انسانی کمبود داریم.

مدیرکل امور پشتیبانی و خدمات رفاهی وزارت بهداشت در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به رویکرد مثبت دولت دوازدهم، مشکلات حوزه نیروی انسانی وزارت بهداشت در چند سال آینده برطرف شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: