کد خبر: ۱۸۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - 2018January 15
حوزه سلامت با روح و روان مردم هم سر و کار دارد و حساس است و امیدواریم در کار دولت و مجلس گشایش ایجاد و مشکلات مردم برطرف شود
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت با حضور در منزل شهید تهرانی مقدم با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در این دیدار با بیان اینکه با وجود اجرای طرح تحول سلامت اما هنوز در این حوزه با آنچه در تراز انقلاب اسلامی است، فاصله داریم، افزود: امیدواریم در شان مردم و انقلاب اسلامی در جهت رفع نیازها و گرفتاری‌های مردم تلاش کنیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: حوزه سلامت با روح و روان مردم هم سر و کار دارد و حساس است و امیدواریم در کار دولت و مجلس گشایش ایجاد و مشکلات مردم برطرف شود.

هاشمی تاکید کرد: ترامپ و قدرت‌های سلطه‌گر از دستاوردهای شهید تهرانی مقدم، نگران هستند، البته مقدمه آن، ایمان و باور مردم است اما در بخش سخت افزاری اقدامات بی نظیری انجام شده است و امام راحل نیز می فرمودند هر کسی در هر مسئولیتی اگر وظیفه اش را به درستی انجام دهد، تکلیف از او ساقط است.

خانم حیدری - همسر شهید تهرانی مقدم نیز در این دیدار از وزیر بهداشت به عنوان یکی از مردان با همت، فعال و تلاشگر کشور یاد کرد و گفت: جامعه به مردان بزرگی که جلوتر از خود و زمان‌شان حرکت می‌کنند، نیاز دارد و چشم امید مردم به این مسئولان است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه سلامت(Health) و بیمه همگانی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده و مردم رضایت دارند. در حوزه سلامت تحول خوبی ایجاد شده و امیدواریم که این تحولات، پایدار باشد.

همسر شهید تهرانی مقدم یادآور شد: شهید تهرانی مقدم نیز فعال و تلاشگر بودند و نگاه و تدبیر ایشان، جلوتر از زمان خودشان بود و افتخار ما این است که دستاوردهای شهید تهرانی مقدم توانسته جلوی قلدری ترامپ را بگیرد.

خانم حیدری در پایان گفت: امیدواریم مسئولانی که فرصت خدمت پیدا کرده‌اند، فقط در زمان خودشان نباشند و چند دهه آینده را در نظر داشته باشند.

وزیر بهداشت همچنین در حاشیه دیدار با خانواده شهید حسن تهرانی مقدم، اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم، خودباوری داشتند و اقدامات ایشان برای انقلاب در کل جهان اسلام، بسیار ارزشمند بوده است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر امروز در دنیا با قدرت صحبت می‌کنیم، بخشی از آن مدیون نوآوری‌های شهید تهرانی مقدم و همکاران ایشان در صنعت دفاعی و موشکی است و امیدواریم که این راه همچنان پرفروغ ادامه داشته باشد و قطعا روح آن شهید بزرگوار بر اعمال و رفتار ما حاضر و ناظر است.

هاشمی یادآور شد: به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که ایران در قلب خود توانسته چنین شخصیت‌هایی را پرورش دهد و خانواده ایشان نیز روح بزرگی دارند و به آینده کشور بسیار امیدوار هستند؛ اگرچه که یکی از آنها از نظر جسمانی در بین ما نیست و این برای ما بسیار عبرت آموز است و کمک می‌کند به گام‌هایی که باید برای خدمت به کشور و مردم برداریم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تردیدی نیست که بخشی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش‌های شخصیت‌هایی همچون شهید تهرانی مقدم است، افزود: بعد از ایمان، هشیاری و وحدت مردم، مهم‌ترین عامل بازدارندگی ایران در بخش سخت افزاری، صنعت موشکی است و بخش‌های ناپیدایی نیز وجود دارد که بهره‌برداری خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی می‌دانند که نمی‌توانند بخشی از نیات شیطانی خود را عملی کنند و قدرت موشکی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن، بازدارنده بوده است و دشمنان جهانی ایران نیز از آن نگران و ناراحت هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: