کد خبر: ۱۸۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018January 13
یک فیزیوتراپ از طراحی تختی پیشرفته که کار فیزیوتراپی را برای بیماران آسان می‌کند، خبر داد.
شفا آنلاین>سلامت>یک فیزیوتراپ از طراحی تختی پیشرفته که کار فیزیوتراپی را برای بیماران آسان می‌کند، خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،حسین مصباحی فیزیوتراپ اظهار کرد: بیماران بر اثر بروز عارضه‌های مختلف اسکلتی و عضلانی به فیزیوتراپ ها مراجعه می‌کنند.

مصباحی افزود: فیزیوتراپ‌ها برای کاهش دردهای ستون فقرات یا مفاصل اعضای مختلف بدن، تمرینات کششی، درمانی و الکترولیزری‌ می‌دهند.

 وی با اشاره به طراحی نوعی تخت پیشرفته برای انجام فیزیوتراپی، ادامه داد: سیستم طراحی شده شامل مانیتور و تخت مجهز بوده که همه تمرینات عضلانی و کششی را در خود جای داده است و قابلیت حرکت و انتقال به جای مختلف را دارد.

مصباحی با بیان اینکه در این تخت فیزیوتراپی مانیتوری تعبیه شده است که انجام تمرینات مختلف را به بیمار آموزش می‌دهد، عنوان کرد: این دستگاه از امکانات ویژه‌ای برای بهبود بیماران برخوردار است و جایگزین خوبی برای تخت‌های قدیمی، نرمش‌های کششی و فیزیوتراپی می‌شود.

درد عضلانی و مفاصل عامل مراجعه مردم به فیزیوتراپ

 وی با اشاره به اینکه  امروزه بیشتر مردم بخاطر دردهای عضلانی و ستون فقرات و مفاصل زانو به ما مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: به دلیل راه رفتن نادرست، مردم دچار درد های عضلانی در قسمت زانو و پا می شوند که این عارضه با روش‌های گرمایشی و لیزر قابل درمان است.

 مصباحی تاکید کرد: دردی که در پاشنه پا ایجاد می‌شود بیشتر بخاطر ضایعه‌ استخوانی بوده که می‌تواند که بر اثر استفاده از کفش نامناسب باشد.

وی اظهار کرد: افراد برای پیشگیری از ضایعه در پاشنه پا و یا دردهای عضلانی و همچنین مشکلات مفاصل زانو برای پیاده‌روی باید از کفش‌های مناسبی استفاده کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: