کد خبر: ۱۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018January 13
بانوی آمریکایی که به علت هزینه عمل جراحی سالها درد سنگ کیسه صفرا را تحمل کرده بود، در ایران به رایگان جراحی گردید!
شفاآنلاین>سلامت> آنتونیا ماسکئودا بانوی آمریکایی که پس از ازدواج با یک مرد ایرانی، در استان گلستان ساکن است، در سن 28 سالگی به سنگ کیسه صفرا مبتلا شده اما به خاطر عدم تمکن مالی و هزینه‎‎های سرسام‎آور ‎درمانی در آمریکا 10 سال با این بیماری دست و پنجه نرم کرده بود، تا اینکه اواخر ماه گذشته توسط دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان عمل جراحی شد.

به گزارش شفاآنلاین، آنتونیا ماسکئودا گفت: ۱۰ سال است که درد سنگ کیسه صفرا دارم، هزینه‎های درمانی در آمریکا خیلی زیاد است، من وقتی ۲۸ سال داشتم به این درد مبتلا شدم، چون هزینه‌های عمل سرسام‎آور بود توان این را نداشتم که عمل کیسه صفرا انجام بدهم.

وی ادامه داد: در بیمارستان شهید صیاد شیرازی برای سنگ کیسه صفرا عمل جراحی شدم، هزینه عمل با توجه به اینکه بیمه (Insurance)تکمیلی بودم رایگان بود، چون فقط یک نامه از بیمه نیاز داشت تا سقف 5 میلیون تومان را پوشش می‎داد، در حالی که هزینه این عمل در آمریکا برای خواهرم 25 هزار دلار بود.

ماسکئودا گفت: در آمریکا درآمد ماهانه 3 یا 4 میلیون تومان با مدرک فوق لیسانس کفاف درآمد زندگی‌ام را نمی‎کرد حتی به راحتی نمی‎توانستیم با پزشک ملاقات کنیم، خیلی استرس داشتم.

وی با بیان اینکه پنج سال است ازدواج کرده، می‎افزاید: اینجا شرایط مهیا و به راحتی می‌توانیم از خدمات پزشکی استفاده کنیم، تشخیص (Diagnosis)پزشکی در ایران در مقایسه با پزشکان آمریکایی خیلی بهتر است پزشکان ایرانی خیلی باهوش هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار