کد خبر: ۱۸۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018January 11
در حوزه سلامت اقدامات خوبی انجام شده است البته هنوز نتوانسته ایم منابع پایداری برای این حوزه ایجاد کنیم، اما با وجود همه این ‌مسائل عملکرد وزیر بهداشت موجب افزایش رضایتمندی مردم از این ‌حوزه شده است
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس از ضرورت افزایش همکاری مجلس و دولت برای تامین منابع مالی پایدار در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، علی کاظمی نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید میان مطالبه گری از سوی مردم و ایجاد اغتشاش و ناهنجاری و تخریب تفاوت قائل شد، گفت: این نظام از جنس مردم است و مردم مشکلاتشان را به این مسائل گره نمی زنند و قاطبه مردم به سمت مطالبه گری خواسته هایشان هستند.

کاظمی با اشاره به افزایش میزان رضایتمندی مردم از حوزه سلامت، افزود: در حوزه سلامت اقدامات خوبی انجام شده است البته هنوز نتوانسته ایم منابع پایداری برای این حوزه ایجاد کنیم، اما با وجود همه این ‌مسائل عملکرد وزیر بهداشت موجب افزایش رضایتمندی مردم از این ‌حوزه شده است.

همکاری مجلس با دولت برای رفع مشکلات طرح تحول سلامت
نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم همکاری دولت و مجلس با حوزه سلامت باعث تقویت و رضایتمندی مردم در این حوزه شده و سبب شود حداقل در کنار مشکلات اقتصادی و مباحث بیکاری(Unemployment) که باید دیگر سازمان ها و نهادها پاسخگو ‌باشند، در حوزه بهداشت و درمان و امنیت سلامت نیز فراهم باشد.

کاظمی تاکید کرد: امیدواریم مجلس و دولت در راستای تامین منابع پایدار برای حوزه سلامت همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: طرح تحول سلامت مانند هر طرح بزرگی ممکن است اشکالاتی داشته باشد که وزارت بهداشت با کمک مجلس نسبت به حل این مشکلات اقدام خواهند کرد اما مجلس نیز باید همکاری های لازم جهت تعریف و تثبیت منابع مالی پایدار را داشته باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: