کد خبر: ۱۸۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶ - 2018January 09
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی ابراهیم گلمکانی را به عنوان عضو و دبیر هیات عالی تجدید نظر این وزارت خانه منصوب کرد.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی ابراهیم گلمکانی را به عنوان عضو و دبیر هیات عالی تجدید نظر این وزارت خانه منصوب کرد.

به گزارش شفا آنلاین،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی ابراهیم گلمکانی را به عنوان عضو و دبیر هیات عالی تجدید نظر این وزارت خانه منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ابراهیم گلمکانی، معاون محترم حقوقی و امور مجلس

در اجرای بند سوم مصوبه 763 مورخ 22/2/1394 شورای عالی انقلاب فرهنگی دائر بر تشکیل هیات عالی تجدیدنظر، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو و دبیر هیات عالی تجدید نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید. انتظار می رود با توجه به جایگاه هیات که ناظر بر تجدید نظر نسبت به شئون تخصصی، علمی ،آموزشی و پژوهشی آراء و تصمیمات نهایی هیأت‌های امناء، ممیزه، انتظامی اساتید، انضباطی دانشجویان و همچنین آراء و تصمیمات درخصوص بازنشستگی، ارتقاء، آزمون‌ها، ارزیابی و پذیرش علمی، بورس دانشجویان و فرصت های مطالعاتی و نظارت بر نحوه رسیدگی در هیات‌ها و کمیته های مذکور می‌باشد، با استفاده از توان و ظرفیت های علمی و تخصصی موجود، زمینه بررسی پرونده های مطروحه را بر اساس ضوابط و مقررات و رعایت عدالت و اصل بی طرفی فراهم نمایید. از درگاه ایزد متعال عزت، سعادت و سربلندی شما را خواهانم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: