کد خبر: ۱۸۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - 2018January 06
مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: اجرای خدمات درمانی جدید مانندجراحی ارتوپدی در بیمارستان سرپل ذهاب انجام می‌شود.
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: اجرای خدمات درمانی جدید مانندجراحی ارتوپدی در بیمارستان سرپل ذهاب انجام می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،رضا مسائلی مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در مورد اقدامات بهداشتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه حوزه بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده بسیار خوب و فعال عمل کردیم به طوری که هفته آینده بخش همودیالیز‌ بیمارستان شهدای سر پل ذهاب افتتاح می‌شود.


 وی با بیان اینکه به وسیله اتاق‌های پیش ساخته و اتصال آنها به یکدیگر یک بیمارستان به صورت موقت در حال سرویس‌دهی‌ است، ادامه داد: یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی کشور هشت دستگاه دیالیز را به بیمارستان شهدای سر پل ذهاب اهدا کرده و مهندسان این شرکت به طور شبانه روز در حال آماده کردن همو‌دیالیز برای راه‌اندازی آن هستند.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: خیرین‌ حوزه تجهیزات پزشکی در طول مدت زلزله کرمانشاه در حدود 9 میلیارد تومان کمک نقدی و تجهیزاتی‌ کرده و بسیاری از ملزومات مصرفی پزشکی بیمارستان شهدای سر پل ذهاب را تهیه کرده‌اند.

وی در خصوص دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان گفت: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهدای سر پل ذهاب با هزینه 120 میلیون تومانی خریداری و طی هفته آینده این دستگاه نصب می‌شود.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت عنوان کرد: در اثر وقوع زلزله بخش قابل توجهی از بیمارستان تخریب شده که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قراراست  تا پایان سال پیمانکار جدید تایید و بلافاصله مشغول به کار شود.

 مسائلی تاکید کرد:  اکنون بخش سیتی‌اسکن بیمارستان شهدای سر پل ذهاب فعال  است و خدمات  قابل قبولی به مردم آن منطقه می‌دهد.

مدیر کل تجهیزات پزشکی یادآور شد: جراح ارتوپد در مناطق زلزله زده در سر پل ذهاب مستقر و اتاق عمل ارتوپدی هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: