کد خبر: ۱۸۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۶ - 2018January 05
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) همچنین مراحل تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان بازدید کرد و گفت:بخش دیالیز بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب ۱۸ دی افتتاح می شود.

شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) همچنین مراحل تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان بازدید کرد و گفت:بخش دیالیز بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب ۱۸ دی افتتاح می شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر رضا مسائلی در حاشیه بازدید از این بیمارستان با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور بدون هیچ توقفی ارائه می‌شود،اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در غرب کشور شاهد بودیم که بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) ظرف مدت بسیار کوتاهی و کمتر از یک هفته آماده خدمت رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع زلزله، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی در سرپل ذهاب تامین شد،گفت: بخشی از تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی با مشارکت ۹ میلیارد تومانی خیرین سلامت تامین شد و بخش دیالیز این بیمارستان نیز توسط یکی از شرکت‌های تولید دستگاه همودیالیز تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

مسائلی افزود: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق زلزله زده غرب کشور در صدر اولویت‌های وزارت بهداشت قرار دارد و نماینده ویژه وزیر بهداشت در این مناطق نیز فعالانه پیگیر حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های زلزله‌زده است.

بر اساس اعلام « وبدا» وی در پایان از تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان شامل تجهیزات اتاق عمل ارتوپدی، دستگاه اکسیژن ساز و انژکتور دستگاه سی تی اسکن خبر داد.

برچسب ها: سلامت ، پزشکی ، تجهیزات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: