کد خبر: ۱۸۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۶ - 2018January 05
روز گذشته با حضور دکتر هاله حامدی فر مدیرعامل گروه دارویی سیناژن قرارداد همکاری مشترک جهت تامین داروی بیماران صعب العلاج و سرطانی با کشور قطر به امضا رسید
شفا آنلاین>سلامت>بر اساس یک قرارداد همکاری، بیماران صعب العلاج و مبتلا به سرطان در کشور قطر از داروهای تولید ایران استفاده خواهند کرد.

به گزارش شفا آنلاین، روز گذشته با حضور دکتر هاله حامدی فر مدیرعامل گروه دارویی سیناژن قرارداد همکاری مشترک جهت تامین داروی بیماران صعب العلاج و سرطانی با کشور قطر به امضا رسید.

بر اساس این قرارداد، گروه دارویی سیناژن مسئولیت تامین بیش از ۴۰ قلم داروی "های تک" برای بیماران قطری را از سایت های تولیدی خود در ایران و ترکیه به عهده گرفت.

گروه دارویی سیناژن به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی دارنده تاییدیه شرایط بهینه تولید GMP اتحادیه اروپا، بزرگترین و معتبرترین مجموعه دانش بنیان دارویی کشور، سهم ۳۰ درصدی از صادرات دارویی ایران را برعهده دارد.

تامین داروهای بیماران خاص و صعب العلاج امروزه دغدغه تمامی دولت های جهان است و استفاده از محصولات بیوسیمیلار گروه دارویی سیناژن می تواند امیدی برای درمان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند به دارو در اقصی نقاط دنیا باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: