کد خبر: ۱۸۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۶ - 2018January 05
دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جشن " یک کیک کوچیک اما یک دل بزرگ پر از عشق " ضمن تبریک به حانیه 6 ساله، بیان داشت: خدا را شاکریم در دنیای کنونی انسان هایی هستند که هم و غمشان کمک به هم نوعان خود است.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جشن پایان دوره درمان حانیه ی 6 ساله که مبتلا به سرطان بود، به عنوان سفیر مهر و دوستی حضور یافت.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر شادنوش  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جشن " یک کیک کوچیک اما یک دل بزرگ پر از عشق " ضمن تبریک به حانیه 6 ساله، بیان داشت: خدا را شاکریم در دنیای کنونی انسان هایی هستند که هم و غمشان کمک به هم نوعان خود است.

رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از کادر درمانی حانیه، گفت: اکنون که حانیه خانم روزهای سخت درمان را پشت سر گذاشته، امیدوارم در کنار خانواده اش روزهای خوب و خوشی را سپری کند.

وی ابراز امیدواری نمود: ان شاء الله این دختر گل، آینده ی درخشانی را پیش رو داشته و با کسب موفقیت های علمی مردم عزیز ایران از خدمات ایشان بهره مند گردند.

همچنین دکتر شادنوش ضمن قدردانی از همکاری و همراهی انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش استان سمنان با خانواده های بیماران سرطانی، بیان داشت: افرادی را که در موسسات خیریه با هدف کمک و خدمت رسانی به مردم تلاش می نمایند، آنان را باید به عنوان الگو به جامعه معرفی نمود.

لازم به ذکر است: این جشن، به همت انجمن امداد بیماران مبتلا به سرطان کومش استان سمنان و با حضور دکتر دانایی فرماندار سمنان، مهندس زحمتکش عضو شورای شهر سمنان و خانواده های تحت پوشش این موسسه برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: