کد خبر: ۱۷۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 19
شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
شفا آنلاین>سلامت>یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید محصولی شده است که در زمان کم و با کیفیت بالا زخم های پوستی را درمان می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین، شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیانی بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید محصولی با عنوان پوست مصنوعی شده است که سبب بهبودی زخم‌های آسیب دیده پوستی می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این محصول گفت: برای ترمیم انواع زخم‌های پوستی و دیابت می‌توان از این محصول استفاده کرد.
ترمیم زخم همراه با نانو الیاف

وی در رابطه با مواد تشکیل دهنده این ترمیم کننده پوستی  اظهار کرد: این پوست مصنوعی با بهره گیری از مهندسی بافت و الیاف نانو متر تولید شده است و به بیماران کمک می‌کند تا زخم‌های پوستی خود را به راحتی ترمیم کنند.

این مدیر خاطر نشان کرد: از جمله خصوصیات مثبت این پوست مصنوعی این است که از زخم در برابر عفونت مراقبت می‌کند و نوعی ضد عفونی کننده به شمار می‌رود.

وی در خصوص شکل ظاهری این محصول بیان کرد: شکل ظاهری این ترمیم کننده همانند پانسمان است، اما در مقایسه با پانسمان تفاوت‌هایی دارد، از جمله آنکه این محصول به دلیل دارا بودن پلیمر بخشی از بافت پوستی را خودش  ترمیم می‌کند و از رویش مجدد میکروب ها جلوگیری می‌کند.

این مدیر یادآور شد: بیماران دیابتی و یا افرادی که پوست دستشان سوخته است برای آنکه به راحتی و در زمان کم بتوانند پوست خود را ترمیم کنند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند.
برچسب ها: دیابتی ها ، درمان ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: