کد خبر: ۱۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 17
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان جنوبی گفت: این سازمان به مناطق محروم و مرزی کشور از جمله استان خراسان جنوبی توجه ویژه‌ای دارد.

شفا آنلاین>سلامت>معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان جنوبی گفت: این سازمان به مناطق محروم و مرزی کشور از جمله استان خراسان جنوبی توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر آناهیتا کشاورزی در این مراسم، با بیان اینکه سلامت نقش مهمی را در حکومت ایفا می‌کند، افزود: در شرایط امروز، کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری همه مدیران در حوزه‌های مختلف است.

معاون بیمه خدمات سلامت افزود: اولین هدف یک نظام بیمه‌گر این است که اجازه ندهد فردی بیمار شود و برنامه ما در سال جاری ورود به بخش پیشگیری است.

وی در ادامه گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) وظیفه ما است کاری کنیم تا بیمار جز رنج بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشد و باید دسترسی مردم به مراکز سلامت با کیفیت خوب و مطلوب را آسان کنیم.

کشاورزی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد جمعیت کشور یعنی حدود ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران هستند، افزود: منتظر اعلام نظر رسمی مرکز آمار ایران در خصوص درصد افراد فاقد پوشش بیمه‌ای هستیم.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، وی با اشاره به اینکه باید علیرغم منابع  محدود و با توجه به امکانات موجود، بیشترین خدمات را با بهترین کیفیت به مردم ارائه کنیم، افزود: باید به شدت از هدر رفت منابع جلوگیری کرده و با همین منابع محدود، سازمان کارآمدی داشته باشیم و با جلوگیری از ارائه خدمات غیر ضرروی، اقامت‌های بی‌دلیل در بخش‌های بستری و مصرف بی‌رویه دارو، منابع موجود را به بهترین نحو مدیریت کنیم.

در پایان این مراسم از چهار سال فعالیت حسین خوبان تقدیر و علی اربابی به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان جنوبی منصوب شد.

برچسب ها: سازمان ، سلامت ، بیمه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: