کد خبر: ۱۷۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 17
وزارت بهداشت در تلاش است، تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند
شفاآنلاین>سلامت> معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه 90 درصد درآمد بیمارستان‌‌های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌ ها هستند، گفت: وزارت بهداشت در تلاش است، تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند.

به گزارش شفاآنلاین، قاسم جان بابایی در سفر به شهر یاسوج و در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختی بی بی حکیمه خاتون (س) شهرستان گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 90 درصد درآمد بیمارستان‌ های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌ ها(insurances) است و در صورتی که این منابع به موقع پرداخت نشوند، موجب بروز مشکلات درخدمات رسانی بیمارستان ها خواهد شد.

وی افزود: وزارت بهداشت در تلاش است، تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی اظهار امیدواری کرد: کلینیک های درمانی دولتی شهرستان گچساران نیز به صورت درون بخشی به خود پزشکان(physicians) و ارائه کنندگان خدمت واگذار شود.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ارائه خدمات این مراکز با تعرفه دولتی یکی از پیش شرط های اصلی در واگذاری آنها است.

معاون درمان وزیر بهداشت از بخش های اورژانس، بستری، جراحی، داخلی، اتاق های عمل، داروخانه، زنان و زایمان و سونوگرافی بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران بازدید و همچنین در نشست با پزشکان متخصص این شهرستان حضور یافت.

گفتنی است، در این بازدید تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اورنگ ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار گچساران و برخی مدیرانی استانی و شهرستانی قاسم جان بابایی را همراهی کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: