کد خبر: ۱۷۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 15
در پی ورود سامانه بارشی به بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور امروز جمعه ۲۴ آذرماه شاهد بارش باران در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور خواهیم بود

 شفا آنلاین>اجتماعی>کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار فعالیت سامانه بارشی در شهر‌های جنوبی و جنوب غربی کشور خبر داد.
 
به گزارش شفا آنلاین:فریبا گودرزی گفت: در پی ورود سامانه بارشی<Barge system> به بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور امروز جمعه ۲۴ آذرماه شاهد بارش باران در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور خواهیم بود.

وی افزود: در جزایر جنوبی کشور نیز بارش باران گزارش شده و پیش بینی می‌شود در ساعات آینده، در تنگه هرمز و همچنین دامنه‌های زاگرس شاهد بارش باران و رعد و برق باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به استمرار فعالیت سامانه بارشی در برخی از شهر‌های ایران اظهار کرد: از فردا شنبه ۲۵ آذرماه شاهد بارش باران در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، کرمان، بوشهر و خوزستان خواهیم بود و این بارش‌ها در ارتفاعات با رعد و برق همراه است.

گودرزی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز جمعه هوای شهر تهران ابری است و در ساعات عصر با افزایش ابر در آسمان تهران همراه خواهیم بود. کمینه دما ۲ درجه سانتی گراد و بیشینه دما ۱۰ درجه سانتی گراد است. میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: