کد خبر: ۱۷۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 11
وارد شدن فشار بر معده باعث بزرگ شدن آن و جمع شدن روده ها باعث تنگي و عدم هضم و نقصان حرکت غذاها در روده باعث به وجود آمدن تنگي و گاهي ورم و عوارض ديگر در روده کوچک و بزرگ مي شود
شفاآنلاین>سلامت> برحسب کار و فعاليت و شغل افراد و دستگاه هضم غذا و خروج مواد زائد داراي اختلاف در شکل و حالت و ترشحات و غيره مي باشد و افرادي که بيشتر بطور نشسته و پشت ميز کار مي کنند داراي معده بزرگتر از اندازه و روده هاي تنگ تر از حال طبيعي مي باشند.

به گزارش شفاآنلاین، اين افراد به انواع بيماري هاي معده و ترشح اضافي اسيد معده و آنزيم ها در اين ناحيه باعث بزرگ شدن معده(Stomach) و اضافه شدن ترشحات و عوارض ديگر مانند ورم و زخم و تورم قابل مشاهده مبتلا مي شوند.


وارد شدن فشار بر معده باعث بزرگ شدن آن و جمع شدن روده ها باعث تنگي و عدم هضم و نقصان حرکت غذاها در روده باعث به وجود آمدن تنگي و گاهي ورم(Swollen) و عوارض ديگر در روده کوچک و بزرگ مي شود.

افرادي که بيشتر زمان زندگي خود را به حالت ايستاده و يا خوابيده مي گذرانند دستگاه هاضمه آنها يکنواخت تر بوده و قطعه اعضاي داخلي بهم نزديک تر مي باشد و اشخاصي که بيشتر از سبزي ها و ميوه ها و مواد سلولزي بهره مي گيرند داراي دستگاه هضم و دفع بهتر مي باشند و کمتر به امراض اين دستگاه دچار مي شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: