کد خبر: ۱۷۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 04
آرژنین در موارد فیزیولوژیکی به کار می رود که سبب گسترش عروق خونی می شود . این می تواند به بهبود جریان خون کمک کند، در نتیجه اکسیژن بیشتر و سایر مواد مغذی ضروری در طول تمرین به عضلات تحویل داده می شود .آرژنین در رژیم غذایی ما وجود دارد.

شفا آنلاین>سلامت>آرژنین یک اسید آمینه در داخل بدن است . اسیدهای آمینه، بلوک های ساختمانی پروتئین هستند که توسط بدن برای کمک به ترمیم، استفاده می شوند . برخی از اسید آمینه ها در بدن ایجاد می شوند و نیازی به رژیم غذایی نیست. مابقی اسید آمینه ها باید در صورت نیاز بدن برای رشد و ترمیم از رژیم غذایی و مکمل ها دریافت شوند . آرژنین در بدن تولید می شود، اما برای فعالیت های جسمانی مانند تمرین مقاومتی بیشتر، مورد نیاز است.

مزایای آرژنین

به گزارش شفا آنلاین:آرژنین در موارد فیزیولوژیکی به کار می رود که سبب گسترش عروق خونی می شود . این می تواند به بهبود جریان خون کمک کند، در نتیجه اکسیژن بیشتر و سایر مواد مغذی ضروری در طول تمرین به عضلات تحویل داده می شود .آرژنین در رژیم غذایی ما وجود دارد. معمولا در مکمل های قبل از تمرین به دلیل مزایای آن استفاده می شود . یافته های آرژنیین برای حذف ضایعات سمی و کمک به عملکرد مطلوب سیستم ایمنی کمک می کند. آرژینین همچنین می تواند سوزش چربی را افزایش دهد که می تواند در آماده سازی مسابقات و کاهش میزان چربی بدن کمک کند . آرژنین به بدن کمک می کند که پروتئین را سنتز کند، که برای یک ورزشکار که می خواهد عضله را اضافه کند، ایده آل است. آرژینین به بهبود روند بازسازی بافت عضلانی کمک می کند تا برای جلسه تمرینی بعدی آماده شود .

چرا باید از آرژنین استفاده کنیم؟

ترکیب آرژینین با رژیم غذایی شما می تواند به بهبود و کاهش سطوح چربی کمک کند که در طول یک تمرین مفید است. آرژینین به تنهایی به طور چشمگیری تغییری در ترکیب بدن و یا بهبودی ایجاد نخواهد کرد، اما به عنوان بخشی از یک برنامه تغذیه ای خوب مفید خواهد بود. استفاده از آن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی می تواند در رسیدن به تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب برای شما کمک کند.

مواد غذایی حاوی آرژنین

آرژنین در چندین محصول غذایی مختلف یافت می شود، از جمله:

گوشت قرمز
مرغ
ماهی
لبنیات
دانه
آجیل
لوبیا
سبزیجات برگ دار
برخی میوه ها

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: