کد خبر: ۱۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 28
بدینوسیله از تمامی همکاران درخواست می شود تا در صورت مواجهه با این موارد گزارش خود را در جهت صیانت از حرفه مقدس پزشکی و حرف وابسته به این سازمان اعلام تا پیگیری در اسرع وقت انجام گیرد
شفا آنلاین>سلامت>نظام پزشکی تهران بزرگ در پی اجرای دستور رییس کل سازمان نظام پزشکی مبنی بر معرفی افرادی که در امور پزشکی دخالت غیرمجاز می کنند با صدور اطلاعیه ای آمادگی خود را برای پیگیری این موارد اعلام کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: معاونت های نظارت و انتظامی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ آمادگی خود را جهت پیگیری موارد دخالت های غیرمجاز در حرف پزشکی اعلام کردند.

این اطلاعیه می افزاید: بدینوسیله از تمامی همکاران درخواست می شود تا در صورت مواجهه با این موارد گزارش خود را در جهت صیانت از حرفه مقدس پزشکی و حرف وابسته به این سازمان اعلام تا پیگیری در اسرع وقت انجام گیرد.

در هفته جاری ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی(Medical System) برای معرفی افرادی که دخالت غیرمجاز در امور پزشکی می کنند، دستور ویژه برای رسیدگی داد.

فاضل در نامه ای خطاب به روسای نظام پزشکی سراسر کشور خواستار شناسایی و معرفی افرادی که در امر پزشکی دخالت غیر مجاز می‌کنند به دادستان عمومی و انقلاب شد.
برچسب ها: نظام پزشکی ، سلامت ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: