کد خبر: ۱۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 25
داروها داراي اثرات متفاوت روي بدن مي‌باشند و آناني که جنبه تقويتي داشته و نيروي بدن را زياد مي کنند پس از قطع ضعف و ناتواني ايجاد مي کنند
شفاآنلاین>سلامت> مصرف انواع محصولات خوراکي و داروها به مدت طولاني باعث ايجاد عادت شده و ترک آن موجب بروز انواع ناراحتي‌ها در بدن مي‌شود و افرادي که به بعضي از مواد و ترکيبات عادت مي کنند پس از ترک آن و نرسيدن آن ماده به سلول‌ها باعث ظهور عوارض و مشکلات مي‌شود.سلول هاي بدن انسان قادر است به هر ماده و ترکيبي عادت نمايد و از آن بهره گيرد ولي از ترک و نرسيدن آن ماده به بدن ممکن است ضعف و ناتواني ظاهر گردد.

به گزارش شفآآنلاین، ترکيبات ساده تر زودتر در بدن شکسته شده و انرژي توليد مي‌نمايند و انواع مواد شيرين و قندي مي تواند انرژي سريعتر توليد نمايد.

داروها (medicines)داراي اثرات متفاوت روي بدن مي‌باشند و آناني که جنبه تقويتي داشته و نيروي بدن را زياد مي کنند پس از قطع ضعف و ناتواني ايجاد مي کنند و داروهاي کاهنده انرژي و ضد فشار خون پس از عدم مصرف موجب افزايش فشار خون و تهاجم مي‌شود که ممکن است به بيماري هاي روحي و عصبي تبديل گردد و بر اين مبنا بايد قطع اغلب داروها تدريجي باشد تا بدن به وضع جديد عادت نمايد.

تنوع در اثرات داروها زياد است و مصرف و قطع اکثر آنها عوارض گوناگون و حتي بيماري هاي نو ايجاد مي کند و آناني که از انواع داروها بهره مي گيرند بايد توجه داشته باشند که بعضي از داروها داراي عوارض جانبي نيز مي باشند که در دراز مدت موجب خطر مي گردد.

به عنوان نمونه داروهاي حل‌کننده املاح رسوبي کلسيم در داخل رگ ها پس از مدتي ممکن است کلسيم (Calcium)استخوان ها را نيز مقداري حل کرده و پوسيدگي در استخوان ها ظاهر مي شود که با مصرف انواع محصولات حاوي کلسيم و ترکيبات روغني داراي ويتامين D مي توان خرابي استخوان ها را ترميم کرد.
برچسب ها: سلامت ، داروها ، کلسيم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: