کد خبر: ۱۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 24
می توان ۲۰ گرم آویشن را با مقداری روغن زیتون مخلوط کرد و از آن بعنوان یک ماسک برای پوست های حساس استفاده نمود.

شفا آنلاین:از خواص آویشن <خواص آویشن >می توان به مواردی از قبیل: ضد درد، ضد آلرژی، ضد آلزایمر، ضد آرتریت، ضد میکروب، ضد سلولیت، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد ادم، ضد التهاب، آنتی اکسیدان، ضد تب، ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم، ضد قارچ، ضد کرم، ضد احتقان، ضد سرفه، ضد نفخ، ضد زخم داخلی، ضد کرم آسکاریس، قابض، بازکننده برونش ها، معرق، خلط آور، کاهش دهنده‌ی چربی خون، کاهش دهنده‌ی پرفشاری خون، محرک سیستم ایمنی بدن، حشره کش، کاهش دهنده‌ی ترشحات بزاقی، مسکن و محرک اشاره کرد.

به گزارش شفا آنلاین:براساس تحقیقاتی که در "دانشگاه متروپولیتن لیدز انگلستان” انجام شده اثرات آویشن در درمان ضایعات التهابی آکنه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس تحقیقاتی که بر روی اثرات آویشن بر روی سلامت پوست صورت انجام شد، مشاهده گردید که آویشن در درمان آکنه تاثیر زیادی دارد.

می توان ۲۰ گرم آویشن را با مقداری روغن زیتون مخلوط کرد و از آن بعنوان یک ماسک برای پوست های حساس استفاده نمود.

از مزایای بخور آویشن برای پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تمیزکردن عمیق پوست صورت

– از بین برنده دانه‌های سرسیاه از پوست صورت

– کاهش سموم پوست صورت

– افزایش گردش خون پوست صورت

طرز تهیه:

یک لیوان آب در حال جوش را با یک قاشق غذاخوری آویشن شیرازی مخلوط کنید و ۱۵ دقیقه بخور دهید. سپس به کمک یک پنبه مقداری از محلول را بر روی پوست صورت خود بکشید و بعد از ۱۰ دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.

جوش های قرمز و دردناک

علت این جوشها می تواند؛ به دلیل خوراک نامناسب، استرس و فشارهای عصبی، کمبود ویتامینها و وجود باکتری و عفونت باشد.

آویشن در درمان جوش های قرمز و دردناک موثر است:

آویشن به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و تصفیه کنندگی که دارد می تواند برای از بین بردن عفونت های داخل بدن که موجب جوش های پوست صورت می شوند موثرباشد.

دمنوش آویشن :

کافی است که یک قاشق چایخوری از گل آویشن به شکل پودر یا به فرم درسته در قوری کوچکی از آبجوش به اندازه ی یک لیوان ریخته و بگذارید دم بکشد.

برچسب ها: آویشن ، روغن زیتون ، ضد درد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: