کد خبر: ۱۷۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 22
به دنبال درج خبری در رسانه های اجتماعی مبنی بر پلمپ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خیابان الوند، شهرداری منطقه 6 دلیل این امر را احداث و توسعه بنای غیرمجاز در حیاط این ساختمان اعلام کرد.
شفا آنلاین>سلامت>شهرداری منطقه 6 تهران دلیل پلمپ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران را احداث و توسعه بنای غیرمجاز در حیاط این ساختمان اعلام کرد.

به گزارش شفا آنلاین،به دنبال درج خبری در رسانه های اجتماعی مبنی بر پلمپ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خیابان الوند، شهرداری منطقه 6 دلیل این امر را احداث و توسعه بنای غیرمجاز در حیاط این ساختمان اعلام کرد.

علیرغم اخطارهای شفاهی و مکتوب نسبت به غیر مجاز بودن توسعه بنای این مجموعه، عملیات احداث همچنان به صورت غیرقانونی ادامه یافت و شهرداری در راستای ماموریت های ذاتی به منظور جلوگیری از توسعه تخلفات با قراردادن مانع، از ورود مصالح و تجهیزات ساختمانی و بنایی جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه ساختمان مذکور در حوزه ارائه خدمات عمومی و عام المنفعه فعالیت دارد مقرر شد نسبت به مساعدت و صدور مجوز های لازم در این خصوص اقدام شود.

برچسب ها: پلمپ ، سلامت ، اجتماعی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار