کد خبر: ۱۷۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 21
دو سال پیش یک تیم فعال و با تجربه در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت خود را با هدف تامین نیازهای مسافران و ارائه ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما، آغاز به کار کرد

خرید ارزانترین کالا موجب خرسندی همه افراد می شود. چقدر مسرت بخش تر است اگر این کالا به آسانی و بدون اتلاف وقت به دستمان برسد. در این روزها تکنولوژی تاثیر مستقیم و بسازی در زندگی ما داشته است. خیلی از ما مدام در سفر هستیم و می خواهیم از قبل تمام برنامه های سفر خود را بدون صرف وقت بسیاری بچینیم. از سوی دیگر افرادی هستند که برای اولین بار به شهرهای و یا کشورهای جدیدی سفر می کنند و می خواهند با اطمینان بیشتری بلیط و هتل خود را خریداری نمایند.

دو سال پیش یک تیم فعال و با تجربه در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت خود را با هدف تامین نیازهای مسافران و ارائه ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما، آغاز به کار کرد. به طوری که در پاره ای از اوقات نرخ های ویژه پروازها موجب تعجب مسافرین گردید و مسافران برای تایید نرخ های اعلام شده با شرکتهای و ایرالاین های مختلف تماس گرفته اند تا از صحت نرخ ها مطمئن شوند. امروز می توانیم با اطمینان دورونزدیک را به عنوان مناسب ترین عرضه کننده ی بلیط های خارجی و داخلی در سطح کشور مطرح نماییم. دورونزدیک در این مدت زمان کوتاه رشد بسیاری کرده است و سعی نموده این اطمینان را به مسافران خود بدهد که پاسخگوی تمام سوالات مسافران در 24 ساعت شبانه روز هستند.



در حال حاضر رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی در وبسایت دورونزدیک امکان پذیر است. بازخورد بسیار خوب مسافران موجب شد تا به فکر افزایش خدمات خود باشند. اهم خدماتی که به زودی اضافه می شود عبارتند از: رزرو هتل های داخلی، پروازهای داخل اروپا و بلیط قطار رجا .

هتل خارجی

در گذشته مسافران ایرانی برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود در مورد هتل های خارجی به وبسایت های خارجی رجوع می کردند و در نهایت به علت نداشتن کارت اعتباری از خرید خود منصرف می شدند. اما می توانیم این نوید را به شما بدهیم که از این پس مسافران ایرانی نیز می توانند در یک وبسایت فارسی زبان اطلاعات هتل ها را بخوانند و براساس شرایط ونوع آن هتل مورد نظر خود را با کارت های عضو شتاب از وبسایت دور و نزدیک رزرو نمایند



آژانس همکار

همکاران ما نیز از این پس می توانند با پنلی مجزا بلیط هواپیمای داخلی/ خارجی و همچنین رزرو هتل های خارجی مسافرانشان را از وبسایت «دورونزدیک» تهیه نمایند. مزیت این ویژگی برای آژانس های همکار تامین بلیط و هتل مسافرانشان با نرخ های ویژه و همچنین صدور آنی بلیط هواپیما و رزرو آنی هتل می باشد.

قطار رجاء

در بسیاری از موارد مسافران خواهان سفری مرقون بصرفه هستند و همچنین می خواهند از لذت های بصیری آن استفاده نمایند. به همین منظور امکان خرید بلیط قطار رجاء برای مسافران در وبسایت قرار خواهد گرفت. تا بتوانند به صورت آنلاین بلیط قطار خود را هر زمان از شبانه روز خریداری نمایند.



هتل داخلی

رزرو هتل های داخلی با نرخ های ویژه از خدماتی است که در وبسایت دورونزدیک قرار خواهد گرفت. تا مسافران به راحتی اطلاعات هتل را بدست آورند و در هر ساعت شبانه روز رزرو نمایند و همچنین سفرها ی داخلی برای مسافران آسان تر و مرقون بصرفه تر انجام شود.

امید است با افزایش خدمات بیشتر، تمام نیازهای مسافران را برآورده سازیم و سفر خوبی را برایشان رقم بزنیم.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما به وبسایت https://dooronazdik.com مراجعه فرمایید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: