کد خبر: ۱۷۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 14
این کنگره از روز سه شنبه ۳۰ آبان تا سوم آذر ماه در مرکز همایش‌های بیمارستان لبافی‌نژاد برگزار می‌شود.
شفا آنلاین>سلامت>کنگره اندیورولوژی(Endourology) و یورولاپاراسکوپی از ۳۰ آبان تا سوم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر فرزانه شریفی اقدس – رییس کنگره اندیورولوژی و یورولاپاراسکوپی و استاد تمام رشته اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این باره گفت: این کنگره از روز سه شنبه ۳۰ آبان تا سوم آذر ماه در مرکز همایش‌های بیمارستان لبافی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی درباره محورهای برگزاری این کنگره افزود: برگزاری سه گارگاه عملی و علمی در رشته اورولوژی و تحریک اعصاب کف لگن برای درمان فلج مثانه در بیمارستان لبافی نژاد و به صورت جراحی زنده در دستور کار است.

شریفی اقدس افزود: استفاده از لیزز در درمان بزرگی خوش خیم پروستات و استفاده از وسایل کم تهاجمی برای دسترسی به حالب و کلیه برای درمان سنگ‌های کلیه ازدیگر کارگاه‌های عملی و علمی در جریان برگزاری این کنگره است و سه مهمان خارجی از کشورهای انگلستان، ایتالیا و ترکیه که هر یک در رشته خود صاحب نظر هستند در این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌های علمی این کنگره نیز از اول تا سوم آذر آغاز می‌شود و برنامه اصلی کنگره و سخنرانی‌ها در محورهای روش‌های کم تهاجمی و جراحی‌های درون بین (اندیورولوژی و یورولاپاراسکوپی) برای درمان انواع بیماری‌های مجاری ادرار، کلیه و مثانه خواهد بود.

شریفی اقدس همچنین گفت: برنامه‌ای ویژه هم برای دستیاران در نظر گرفته شد؛ به این ترتیب که به دنبال نیازسنجی انجام شده، برای دستیاران رشته اورولوژی نیز در این کنگره برنامه‌ای لحاظ شد تا مباحث مورد علاقه آنها هم مطرح شود. به این ترتیب در یک سالن دستیاران سخنرانی‌های خود را خواهند داشت و بوسیله اساتید هدایت می‌شوند.

به گفته وی، بعدازظهر اول و دوم آذرماه نیز برنامه جراحی زنده با حضور اورولوژیست‌های ایرانی و خارجی مدعو انجام می‌شود.

رییس کنگره اندیورولوژی و یورولاپاراسکوپی افزود: همچنین بحث درباره موارد پیچیده بیماری با معرفی بیماران توسط همکاران ایرانی و حضور اساتید متبحر دنیا، برنامه‌ دیگری است که در این کنگره برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از ۹ کشور ایتالیا، انگلستان، پرتغال، ترکیه، هند، امارات، کویت، عراق و لبنان ۱۰ سخنران مدعو خواهیم داشت، گفت: این کنگره دارای ۱۸ امتیاز بازآموزی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: