کد خبر: ۱۷۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 14
شفاآنلاین :دکترعلی نوبخت ،رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی ضمن ابرازهمدردی با هموطنان زلزله زده غرب کشور،پیام تسلیتی به شرح ذیل صادرکرد.
به گزارش شفاآنلاین:دراین پیام آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر تاسف برانگیز حادثه ی تلخ (Bitter)و ناگوار زلزله در منطقه غرب کشور که منجر به جان باختن و درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان شد موجب تاثر و تالم وافر گردید.

ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به مردم شریف ایران خاصه خانواده های داغدار و نمایندگان‌ محترم مجلس شورای اسلامی منطقه غرب کشور و آرزوی بهبودی کامل برای مجروحین و آسیب دیدگان این واقعه ی غم انگیز، با قدردانی از اهتمام مسولان کشوری و استانی و نیز تلاش های متعهدانه ی تیم های پزشکی(medical)، پرستاری، امدادی و اجرایی در رسیدگی و درمان عزیزان مجروح، در راستای تعهدات دینی و اخلاقی برآنیم تا باجمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با حضور در منطقه غرب کشور با نظارت و نیز همدلی با مسولان منطقه مراتب همدردی و تالم خود را به آسیب دیدگان عزیز ابراز داریم.

غفران الهی و علو درجات برای جان باختگان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مجروحین و صبر و شکیبایی برای خانواده های مصیبت دیده را از درگاه خداوند رحمان مسالت می نمایم.
برچسب ها: تلخ ، پزشکی ، سلامتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: