کد خبر: ۱۷۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 13
از صبح دوشنبه تا ساعت 15 بیش از 3000 نفر از کادر پرستاری از سراسر کشور در تماس تلفنی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و خواستار اعزام به این مناطق هستند.
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور از ثبت‌نام بیش از 3000 پرستار داوطلب اعزام به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد شریفی مقدم گفت: از صبح دوشنبه تا ساعت 15 بیش از 3000 نفر از کادر پرستاری از سراسر کشور در تماس تلفنی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و خواستار اعزام به این مناطق هستند.

وی اظهار داشت: سازمان نظام پرستاری، اسامی پرستاران داوطلب را به ستاد بحران، اورژانس کشور و وزارت بهداشت برای اعزام پرستاران داوطلب به مناطق زلزله‌زده اعلام کرده است.

شریفی مقدم یادآور شد: پرستاران داوطلب برای حضور در مناطق زلزله‌زده منتظر تماس ارگان‌های مربوطه برای اعزام به این مناطق باشند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیروهای پرستاری اعزام شده برای مناطق زلزله‌زده کفایت می‌کند و بیش‌ترین اعزام‌ها از استان‌های همجوار بوده است.

وی یادآور شد: سید عباس کشفی معاون فرهنگی، اجتماعی و ابراهیم محمدی مدیر روابط بین‌الملل سازمان نظام پرستاری به عنوان نمایندگان سازمان، جهت هماهنگی‌های بیش‌تر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

شریفی مقدم ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پرستاری کشور برای حضور در مناطق زلزله‌زده افزود: از همکاران پرستار درخواست داریم به جهت تصریح در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان از حضور انفرادی و بدون هماهنگی با سازمان نظام پرستاری و ارگان‌های ذی‌ربط در این مناطق خودداری کنند.
برچسب ها: پرستار ، زلزله ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: