کد خبر: ۱۷۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 13
اجلاس دو روزه روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار بود صبح امروز در تهران با حضور رئیس جمهوری برگزارشود
شفا آنلاین>سلامت>اجلاس دو روزه روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سراسر کشور که قرار بود صبح دوشنبه با حضور رئیس جمهوری برگزار شود، به علت وقوع زلزله در مناطق غربی کشور لغو شد.

به گزارش شفا آنلاین، اجلاس دو روزه روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار بود صبح امروز در تهران با حضور رئیس جمهوری برگزارشود اما به دلیل ضرورت حضور روسای دانشگاه ها و مدیر‌ان حوزه سلامت در استان ها و هماهنگی ارسال تیم های درمانی تخصصی و تجهیزات مورد نیاز به مناطق زلزله زده، این اجلاس لغو شد.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر یکشنبه شب مناطقی در غرب کشور را لرزاند و خسارات جانی و مالی فراوانی به خصوص در استان کرمانشاه بر جا گذاشت. این زلزله حتی در تهران و برخی مناطق مرکزی کشور نیز احساس شد.

پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تا کنون 328 جواز دفن برای جان باختگان زلزله شب گذشته، صادر شده است، تعداد جان باختگان را در کرمانشاه 10 نفر، اسلام آباد 22 نفر، کرند 14 نفر، سرپل ذهاب 236 نفر، قصر شیرین 28 نفر، ثلاث 15 نفر و جوانرود 3 نفر اعلام کرد.

قرار است تعدادی از مصدومان بدحال این زلزله تا ساعتی دیگر با هواپیما به بیمارستان های تهران منتقل شوند.

سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت نیز امروز برای بررسی وضعیت زلزله به کرمانشاه می رود.

ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت و پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور و مشاور وزیر بهداشت در امور پدافند غیر عامل از بامداد امروز در مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه حضور دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: