کد خبر: ۱۷۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 08
اولین و تنها دستگاه لیپولیز اولتراسونیک (پیکرتراشی با امواج ماورای صوت نسل سوم) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران است.

شفا آنلاین
:اولین و تنها دستگاه لیپولیز اولتراسونیک (پیکرتراشی با امواج ماورای صوت نسل سوم) دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران است.

مزایای لاغری اولترازد
۱- سرعت بالا (سریع ترین دستگاه لاغری جراحی جهان) -برخلاف لیزرلیپولیز که زمان لیپولیز طولانی بوده و باعث خستگی پزشکان می گردد، دستگاه اولترازد با سرعت بالا و شگفت انگیزی عمل کرده و باعث خستگی پزشکان محترم ​نمی گردد.
۲- حجم خروجی بالای چربی در کمترین زمان (​پرقدرت ترین) (با قدرت از بین بردن چربی تا ۲۵ برابر لیزر لیپولیز)
۳- لیفتینگ و سفتی پوست همزمان با جراحی (برای اولین بار در ایران): این دستگاه تنها دستگاه لیپولیز در ایران ​است که مجهز به امواج HIFU می باشد که پرقدرت ترین امواج محرک فیبروبلاستها جهت کلاژن سازی، لیفتینگ و سفتی پوست ​است و باعث می شود بعد از جراحی و خروج حجم زیادی از چربی پوست بیمار دچار افتادگی نگردد.

۴- ایمنی بالا
۵- ایجاد شکم صاف، زیبا و شش تکه (اولین و تنها در جهان)
۶- بدون آسیب به پوست و عضله - بدون عوارض سوختگی ناشی از لیزر لیپولیز
۷- قابلیت اجرا در مطب با ​بی حسی موضعی

۸- کاربری بسیار آسان
۹- تنها دستگاه کشور با توان ایجاد نمای شش تکه در عضلات شکم (six pack)
۱۰- تنها دستگاه لاغری و پیکرتراشی با قابلیت اجرا در تمام مناطق بدن: صورت، غبغب، بازو، سینه، شکم، پهلو، ران، ساق پا، پشت..........
۱۱- قابلیت استفاده در چند مطب، کلینیک و بیمارستان به دلیل طراحی و تکنولوژی ​بی نظیر و منحصر به فرد دستگاه اولترازد

در حال حاضر ​جدید ترین و ​پیشرفته ترین دستگاه پیکرتراشی، لاغری و تناسب اندام جهان دستگاه اولترازد به شمار ​می رود که ​قادر است در یک روز باعث فیتنس و نتاسب اندام گردد و همچنین ​می تواند در عرض یکساعت ایجاد شکم صاف، زیبا و شش تکه در شخص کند. از مزایای دیگر اولترازد، ترخیص شخص بلافاصله بعد از کار با اولترازد است.

پزشک آنلاین

دکتر عفت محمدی [ پوست و مو ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: