کد خبر: ۱۷۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 06
انتخاب کفش مناسب بخصوص در بیماران دیابتی یکی از مهم‌ترین مواردی است که این بیماران نباید آن را فراموش کنند
شفاآنلاین>سلامت> هنگامی که تصمیم می‌گیرید پای پیاده راهی سفر معنوی کربلا شوید باید تمهیداتی  بیاندیشید تا در  سفر دچار مشکل نشوید.

به گزارش شفاآنلاین، انتخاب کفش مناسب بخصوص در بیماران دیابتی یکی از مهم‌ترین مواردی است که این بیماران نباید آن را فراموش کنند.  از این گذشته، باید در انتخاب ساک یا کوله برای حمل وسایل هم نکاتی را مد نظر قرار داد.

دکتر ابراهیم انتظاری در این باره می‌گوید: در چنین سفرهایی بهتر است کوله پشتی به گونه‌ای انتخاب شود که از شانه‌ها شروع شده و تا کمر فرد پایین بیاید و پشت او را بپوشاند. موضوع دیگر در مورد کوله پشتی توجه به وزن آن است. وزن ساک یا کوله پشتی زائران نباید زیاد باشد.

عضو هیأت مدیره انجمن فیزیوتراپی معتقد است، وزن مناسب کوله پشتی وزنی است که عضلات فرد قدرت تحمل آن را داشته باشد و البته نباید کوله را یک طرفه و روی یک شانه استفاده کرد، بلکه باید وزن کوله روی دو شانه تقسیم شود.

وی در ادامه می‌افزاید: زائران(Pilgrims) اربعین باید کفش مخصوص پیاده روی تهیه کنند. این کفش‌ها دارای پاشنه راحت‌تر و کفی نرم‌تر هستند. بین پاشنه و پنجه کفش پیاده روی فاصله وجود دارد و یک تکه نیست. در این حالت وزن بدن بین پنجه و پاشنه تقسیم می‌شود.

دکتر انتظاری در خاتمه توصیه می‌کند: هنگام انتخاب کفش، کفش‌های بنددار را که از وسط محکم بسته می‌شوند در اولویت قرار دهید. این دسته از کفش‌ها از فشار (Pressure)زیاد به پای شما جلوگیری می‌کند.
برچسب ها: سلامت ، زائران ، فشار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: